Sign in to follow this  
thug 4 life

4 somalian chichs

Rakim   

I sometimes ask myself too

I think they're all lazy and eat too much of food..and waiting The skiny fella to do all the working by himself..All they know is how to complain about everything and talk and talk and talk just like the energizer bunny..

This is the time for Somali men to stop feeding these chicks and make some changes.

Kamila   

Salaamz,

Listen Brotherz.....Do you know why all somalian ladies are suxulobaruur? becouse of you skinny Guys while you r out there working or some of you guys jaad cuneeysaan muufada, canjeerada, Bariis iyo hilibka ee kariso oo aad imaan waysaan xanaaq daraadiis ayey iskugu guraan cuntada lets say....gymna ma u ogalaaneysiin in ay aado sababtoo ah waxaad ku dheheeysiin oh waad qurux badan tahay sidaan ha iska badalin...lolol lakiinse banaanan kiina aad ka qaraabaneeysaan waxaadna hadeer leedihiin xusulburuur, xusulburuur.

Fadlan fadlan fadlan cashooyinka u ogalaada in ay gymka adaan. oo waqtina siiya aad ku geeysaan babuurkiina oo aad ku soo qadaan markeey soo dhameeysatay koleey uma ogalidiin in ay baabuur wadee.........waxaad dheheeeysiin way kibirtee.

lakiinse su'aale Goormaad Ilbax deen sootiii Naagaha xusulubaruurta aad dhihi jirteen xusububaruur ayaa na marto watii aad dhihi jirteen gabadha markeey soo coto waa in at kun laba kun, kun laba kun tiraahdo......lol miss skinny waa tii la dhihi jiray tiibisho may qabtaa taas...lool

iiga soo jawaaba su'aashaas.

Peace

I don't know else where, But Where I'm from Few Somalians girls tried their best to stay fit , Few guys are Buff Too, And when they get married I think they let themselve go "KABOUM" :confused: cause She know she has her Prince Charming at Home...

But don't forget Somalians Young Fellas(including myself) are not into Big girls,but Big *** & Breast :eek: fo' sure, I may hit The Road Jack icon_razz.gif