Sign in to follow this  
Bondheere

odd love

Nephissa   

^ So when they say War Heedhe Dee , you say HEE? Naayee and Waryee laguma jiro karo! Wixii is af yaqaanaa ha is guursadeen, hadaaa wa saalaam :D

LOZ, ninka magacaa ka dhigo dee, mise anaa kaaga dhigo? Waaxay, wadh dee Is noolee, sala calaa nabi! Naw. :D

Cara.   

I was carrying my friend's sleepy three-year old the other day. I approached the light switch and said "Nalka dami". No response. I repeat it, "Macaanto, nalka demi". She just yawned. I'm wondering what's going on, because she's usually a good kid, when I hear her mother laughing behind me. Mom calls out "Layrka bakhtii!" The little darling immediately flipped the light switch.

With dialects, it's not always a case of "I say tomahtoe, you say tomaytoe". Sometimes you may say Solanum lycopersicum.

Ibtisam   

:D:D:D ^^loool^^

Actually i think guys sound better speaking the northern way and women sound better speak the southern way. The northern way of speaking is too aggressive and manly for a women and the southern way of speaking is too feminine and soft for a man. Abayoo mancanto (ur like what did u taste, I’ve never met u before nigga) :D i am serious, the northern always look like they are fighting and the southern, u can't figure out if they are your friend or foe.

oh what the hell somali is a difficult lang :confused:

Originally posted by Legend of Zu:

First and Foremost... Dude Legend -wanna Be - Dont mess up my name.. I'll suggest that you seek another name!

dude... im not gonna fight u over some name man...

and thanx for ur advice sxb...

i think we all agree that this accent thing is gettin outta control...

u kno what could be good though...? if we wrote some south Vs. north words... icon_razz.gif WE NEED SOME RULES PEOPLE! hehe just some few words, nuttin big... hehe... and then maybe we could find a common word for it... so both north and south dont get confussed... hehe

ill start...

chicken:

south people say dooro

north people say digag

the common word: dont know people... Digro or somethin... hehe

name some other words people...

PS.the one with the light... that one was good bro... hehe :D

Haye midoo reer waqooyi oo faro tagee aa soo qabanee abkeeda budh kugu bursanaa luuq luuqaan walahi!

check these out....(real incidents..hehe)

(Incident #1)

Dadka reer waqooyiga barigii hore waxay aaminsanaayeen,in koonfur la isku sixro.Laba nin oo reer waqooyi ah oo macalimiin ah ayaa loo badalay magaalada muqdisho, labadaas nin waxay ku balameen in ay is ilaaliyaan, oo aynan u sheegin dadka degan xamar waxa ay qabtaan (shaqadooda) .Galabtii danbe,ayaa labadoodii mid ka mid ah ayaa sigaar u baahday. Markii uu dibadda u soo baxay ayaa dhallinyarada xafadda ku dheheen “MACALLINKA ISKA WARANâ€. Markaasu intuu orod is ku taabtay ayuu guruga ku soo laabtay. markaasuu saaxiibkiis ku yiri " war aan dhaqaajino!" markuu saaxiibkiis warsaday ayuu ku yiri : “Dee raggani reer konfureedka ah sixirkii laga sheegi jiray waa run, dee anigoo sigaar doontay bey dhallinyaro aanan garaney igu dheheen “Macaallinka iska waran†Haddaba sidey ku garteen in aan Macaalin ahay?

(incident #2)

Nin reer Xamar ah ayaa maalin u safray magaalda Hargeysa.

Markii uu halkaasi tagay ayuu degay Hotel, isagoo kireystay muddo

bila ah lacagtana hormariyey.

Maalintii xigtay ayaa gabadh ka shaqeysa Hotelka albaabka u soo

gargaraacday, markii uu ka furay ayay ku tiri:

"QOLKA AYAAN FIIQAYAAYEE ISAGA SOO BAX". Ninkii reer xamarka ayaa isagoo yaaban yir: "ABAAY SHEEKO MIYAA ?!!".

"DEE SHEEKO KUMA AAN ORANEE QOLKA AYAAN FIIQAYAA" ayey mar labaad ku tiri. Isagoo Yaaban ayuu haddana ku yir:" FIIRI ABAAY

QOLKAAN HAL BIL AYAAN SII BAXSHEY IJAARKIISA EE U KAADI INTII LACAGTA AAN KA SOO CEESHANAAYO, MARKAAS FIIQ AAD SHEEGTEYEE **** GEDI HADAAD RABTO.

(Incident # 3)

Maalin baa gabar reer xamar ah oday qaldaan ah waxay ku tiri adeer cadayga qaar dabada iiga jebi markaasu intuu yaabay oo geesaha fiiriyay ku yiri naa deeh hadaaan kaaga jebiyo sow dabadu ku xanuuni mayso :D !!!!!!!!

to be continued....

Originally posted by Legend:

quote:Originally posted by Legend of Zu:

First and Foremost... Dude Legend -wanna Be - Dont mess up my name.. I'll suggest that you seek another name!

dude... im not gonna fight u over some name man...

and thanx for ur advice sxb...

I am glad you made the right choice saying that I hope you will post with different name next time..wont you?...be original sxb!! and in case u become hard headed..Allow me to show you my Badge "Moderator"..ehm..uhm... :D

Cheers