Sign in to follow this  
Pacifist

Would you ask your Wife or Husband to be Tested 4 AIDS

Is something wrong today Qac Qaac? I see that ur annoyed in a couple of threads today? Perhaps you forgot to eat sahuur? OR take ur medication?

Or your going through a midlife crisis? Or are you depressed? Have you been hallucination lately?

I think you should go see a therapist...heed my adive. Ive been known to help a lot of people

:D:D;)

Wiilo   

And i though i was the only one who though that Qac qaac was annoyed, huhhhhhhhhhhh Lol :D:D

Qac qaac ur hallucination has been figured out by some of ur Sol brotha ans sisters, so what in the hell get into u? my dear......Lol :D

Sahuur la'aanta dhibkaa ayay leeday day, Sunnadiyaa Seegtay Saaxiib. Lol :D:D

Go figure

Kool_Kat   

Originally posted by Garab Tuujiye:

Geedkaan goobada leh aadna u moodid in uu qabuuraha seexdo ayaa "great one " dhaheysiin..

Fool xuma waxu ma "boosaneero" buu ku dhex dhashay?

kixkixkix...gaxgaxgax...dhiqdhiqdhiq...

OUT OF ALL THE THINGS YOU WROTE, MAATA SAA IIGA QOSOLSIISAY WALIGEEY MA U QOSLIN, DADKII SHAQADAABA ILYAABAY...WAAN OOYAY QOSOL DARTIIS...

Thanks to you, feerahaa i xanuunooyo!!!

Bess.   

poor qcx2...ramadhan has not been kind to him......good news bro....u only have 14 days left....until eid... ;);) ...

Qac Qaac   

Besbaaso i wish ramadaan continued to the next month.. i am actually sad about ur news..

famme fatale and wiilo.. faraha iga qaada ok. i am not annoyed, ee waxaa la yaabsanahay dadkaan wali ku soo taagan in ay wax test gareeyaan cajiib. saxuur haddaa ii heesaan i don't mind...

Famme Fatale.. if i come to u as a patient, i bet we would change spots, and anaa ku daaween lahaa, and listen to all your problems. u and ur psychlogy ba kursiga aan seexin lahaa. kadib aa quraafaad kugu akhrin lahaa, intaa ku dhaho indhaha isku qabso..

as for wiilo, yaa waylak..

besbaaso, busbaaska ka yaree saxuurta pls..

kool kat, qosol weenidaa, intaaba lagaa maqli karaa.

Wiilo   

Qac qaac walaalkiis waad ogtahay inaan damacsaneyn inaan kaa xanaajiyo marnaba.......so come on, be cool...........Lol :D:D

Wabillaahi Towfiiq: