Sign in to follow this  
General Duke

Mohamed Dhere: Briliant interview

Qofwalba oo si qaranima ah u hadla, dhiiggayga ayuu dhaqaajiyaa. I never thought Mr. Dheere has a strong interest in nation building and so brillinatly able to see the big picture....we need strong people to take strong stands. A heroic image on the horizon!!!

Maxamed dheere " hadii run la sheegaayo maxaa shirka beelah******* ay ku qabteen Nayrobi loogu dooran waaye xuseen ceeydiid maadaam uu yahay wasiirku xigeenka,Marka waxaa was socon haayo ma ahan ee day hee"

Maxmed dheere " Waxaan ku faraxsananahy hadalkuu uu kajeedey cumar geel BBC oo uu muujiyay sida walaal tinimad leh uu u raacsanyhay dowlada somaliayeed ayaan banaanbaxaan loo sameeyay"

waxaa hadal kiisa oo kale ka mid ahaa " hadii uu madax weeynah soomaalia C/yuusuf uu dhahay aniga wax iga hub badan majirto hadana waxaan diyaar u ahay in aan hubka is kadhigo oo walaal tinimo wax kuraadino wax hun ma aha"

I think the man is knowledgeable about the miss we are in look of some of his words

Maxamed dheere " aniga rayigeega maqabo in aan hada daawlada tagto muqdisho maxaa yeelay ciidan iyo dawlad hubeesan oo gama horeeyaan. icon_razz.gif

mar laweey diiayay madaama ciidamadaada ay tageen iilaa baladweeyne maxaad u geeyn weeyda madax weeynaha muqdisho. :cool:

this is how he answerd with smartnes and talented

" baladweeyne dad wax garad, dowlad nimo iyo walaaltinimo rabaa jooga xamarse anigu marabo in ninmaka walaalaheeye aan is kudhacno micnadaro"

;)

Siyaasada soomalia waa is badaleey saa qabiilka daawadiisa waa la helay.

Johnny B   

ehem ehem !!

Originally posted by Nayruus:

Maxamed Dheere taariikhdiisa waa la yaqaan. Waa warlord dadka jowhar qori caaraddiis ku maamula; waanna danneyste naftiisa aad ugu roon. waa dhuuni qaate; waxana uu caabudaa doolarka.

There is no obligation to give notice of departure to a low grade hotel.

and

Originally posted by Nayruus:

Mr. Dheere has a strong interest in nation building and so brillinatly able to see the big picture....we need strong people to take strong stands. A heroic image on the horizon!!!

bro Nayrus and Mohamed dhere have alot in common! :D

Xarago   

LOoooooooooooooooooooooooooooooooooool....!!!!!!!!!!!!!!!!!

Johhnyyyyyyyyyyyyyyyyyyy............! Awoowga Alla ma cadabo. Wadh hedhe se uso quftey waxani...!

"Waxaa sharaf darro iyo meel ka dhac noogu filan in sariirtaydii aan shalay uga kacay markay ka tagayeen xittaa aysan i soo wargelin, joodarigii iyo wixii saarnaana horey ayey u qaateen nimanku dad dowladeed maahane waa dad ciyaal suuq ah, C/llaahi Yuusuf-na koleyba Soomaalida ayaa arki doonta aniguse hadda kala tagnay"

Maxamed Dheere.

Annagu reer Jowhar haddaanu nahay waan soo dhoweynay dowladda federaalka, iyadoo dalka intiisa kale laga diiday arrimaha iyagoo meel fiican marayaana C/llaahi Yuusuf ayaa isagoo aan na war gelin u guuray Baydhabo, ciidankiisii joogayna galabta ayey Jowhar ka guureen, gurigii madaxtooyadana hadda ayaa teleefan la ii soo diray la leeyahay waxaa la arkay gurigii oo hal qof xittaa uusan joogin furahana waxey isaga ag tuureen guriga ra'isul wasaaraha waardiyihiisa, xittaa waa noo quuri waayeen gurigii aan shalay siinay iyo sariirahii aan uga kacnay inay na yiraahdaan waa tegeynaaye guriga furihiisana naga gudooma, taasi waxey u muuqataa in C/llaahi Yuusuf uusan madaxweyne Soomaaliyeed aheyn ee uu yahay oday iska nabadoon ah oo dano qaas ah wata

Maxamed Dheere.

I think his latest interview is his best yet.

Mohamed Dheere while not useful to the TFG anyomre in my opinion the shift of power has left him stranded, still he has a way to get the average Somali's attention.

I thought the one between Bashir Rage and Xasan Dahir on the BBC, was quite good as well. Everyday people realise that these men are not so big..

nuune   

M.Dhere nin mabda' iyo ola jeeda leh ma ahan, waa nin iska huf-hufleeya kolba suu doono iskaga hadlo aan laheyn qaab siyaasadeed loo hadlo, hadaladiisa ayaaba is duqeeya, isla asaga unbaana is beeniya, waa Allow Sahal ninkan

Dhubad.   

Originally posted by Suldaaanka:

^^ putting on a brave face eh?
:D

loooooooooooool, Mala yaabtay !. These guys are Jir-jiroole! Hadba dhinaca ay dabeeshu u qaado ayay u duulayaan!

Suldanka, I get at your point, but look at it this way. If Mohamed Dheere loved the government yesterday and said he would die for it and that all the other warlords were wrong, which I thought to be a noble sentiment. Today if Mohamed Dheere hates the governemnt and would fight for no reason other than he did not get his way. Who should be troubled from this apart from Mohamed Dheere?

Like I stated earlier this man was useful and had an opportunity to become a signficant figure, yet he choose to ally himself with Qaynyare and Co who unlike yesterday are not even able travel inside Mogadishu...

The Warlord of Jawhar,The man who refused the TFG to set base in Jowhar is now Brilliant?

I need to do some digging on Duke trashing Dheere a year ago,9/10 times,he must have said something really contradictory to this right here

Abwaan   

loooooooooool.....at Faarax-Brown and further to your comment here is the evidence no 1, date: March 14, 2006 06:39 PM

Originally posted by General Duke:

It is funny why the so called Somalilanders are the most reactionary when it comes to such topics.

Mohamed Dheere called Abdullahi Yusuf a vagabond and pointed to his clan. To me it shows a man deeply frustrated, a man who is starting to realise his own importance and does not like what he is coming to terms with. The fact is the TFG is still in business and without shedding any blood or any of their leaders being chased out.

It is easy to talk when the man is away.
:D

Another important development that is no doubt vexing Me Dheere and the axis of ****** is the peace between the clans of Mudug & Galgaduud and the fact that Ato, Furux have even vistied Garowe

to further strengthen relations between Puntland and those areas. The TFG played an important role to bring about this.

So while Dheere is angry and bitter and spitting venom, others are happy and the game goes on. Those who hate Somalia will no doubt find more points to cling to.

and more to come soon---------->