Sign in to follow this  
Amna

How do I tell them?

Jacpher   

Aliyah: The whole titaatar is doing virinpi with biiis.

Waxaa la yidhi good friends walba xoog iyo qajajac bey isku bartaan to form walm best friendship. I am just helping sisters bond better. Soo fiirso ayagaa mar dhow.....

BUKURR   

@ Amna, I thought you were a guy, but anyhow, there is nothing wrong with you, if the effing faarax doesn't show up, you go to the adult store girl, we ARE humans, and we all need our sensations to be fulfilled.

Somalina   
:D maxaan ka ogahay dastuurka ay isticmaalaan. Gabadhani wey kugu qafiiftey ee aaway "double check" aad waday? hook her up saaxiib PRONTO! kiyaakarahaan wuu dhamanaayaa markaas. qooq is what qooq does! ya dig!

Amna   

qafiiftey? are you kidding me? iam not the one that follows her to her topics. Marka yaa qafifay. Obviously her.

Kool_Kat   

Saa nin ugu qafiiftay aan ana 'feel sorry for me' topics kaaga ugu qafiifay... :D

NNC, isku dirka jooji! Gabadha gabar Soomaaliyeed oo walaasha ah waaye, desperate aan ahay bey tiri, ee adna dhinacaaga wax uga soo shaqshaq...After all it's said 'gacmo wada jir bey wax ku qabtaan'...

Jacpher   

Amna: Wiil Qardho Kat ha kuu doontee maxaad ku diidee? Aniga waan jeclahay gabdhaha inay is af-fahmaan oo xidid noqdaan. Koolkat wax fiicaneey kula rabtaa muguu Mr. Adult Store iska ilaali.

Amna: I hope you ain't another Marx script.

Somalina   

Amna, are you in Toronto?

KK, waad ogtahay Somali iney ku yar yihiin meeshan aan joogo. Laakiin markaan Toronto imaado ayaan habeynayaa aleylehee.

Kool_Kat   

Originally posted by Jacpher:

Amna: I hope you ain't another Marx script.

:D

Reer Qardhood iyo tan isma xamilaayaan...Nimanka reer Qardhoodka mid karti leh bey rabaan, islaweyni iyo huruufna wadato...

Amna, hakuu macanaato...Insha'allah Mr. Right will knock on your window one winter night and sweep you off your feet, carry you in his strong arms, and you'll live happily ever after...Allaha kuu sahlo waad dhibaateysantehee...

Alright folks, habeen wanaagsan...Waan shactireystay in igu filan caawa, until Amna's next topic about nin/marriage, nabad baan idinkaga tagay...

Ciao