Sign in to follow this  
Prometheus

UAE Supreme Court: Wife-beating Not A Crime.

NGONGE   

^^ Nina, adeer, stop all this 'booto' dee. You can't do anything online or offline, even though you are dying to establish a reputation as some sort of female moryaan. Take my advice and try to do what Ismalura is doing (but failing), beat me with your brains. So caqli ma lihid mese xamaar ayaa madfac kaa qarxiyaay?

Originally posted by Ismalura:

Originally posted by NGONGE:

[QB] ^^ Psst, nothing got bent there. This is how language works.
:D

(Your logic still stinks. When you calm down, read your words again and try to see your mistakes).

My logic stinks? This from a man who said "I am sexist, I don't like women logic, doesn't Not mean that I am a sexist" Seriously how does that work in your world?

Everything your said so far takes away from your argument of superior male logic. I think God for men like you to prove that generalizations like 'men have superior logic' are not true. I can just say look Ngonge...

You will not admit it but you know that I have put you in your right place. 0 for you, 1 for a GIRL with better brains.

God you're awful. :D

Was that really what I wrote or are you adding your own words in now? :D

P.S.

Ask nicely and I'll explain it to you in baby language. I will too, I'm not altogether evil you know.

Taleexi   

War sheeko kale oo ahayn waa lay dhirbaaxi karaa iyo layma dhirbaaxi karo miyaan la hayn?

Nina: bootada sida loo allifo iskuulka maa laguugu dhigay? aniga iyo CH heshiis baanu nahay oo dhibi ma jirto.

Somalina   

^Ngonge, markaan adiga kula debate gareynaayo ma waalanahay horta. Xamarna madfac haddii ugu igu dhacay oo aan weli noolahay maanta, waa Alxamdulilaah oo waxyaabo aadan weligaa arag oo t.v ka daawan jirtey ayaan soo arkey and I call that life experience marka cay ma ahan taas.

Waxaa ah wax lala yaabo odey gabdhaha oo dhali karo la tirsada oo u maleeyo inuu hadal fiican ku hadlaayo. Marka aniga iyo adiga kee baa u baahan iney establish gareeyaan a reputation of some sort?

p.s. mooriiyaan kulahaa....lol...adiga magacyada aad leedahay ayaa ka daran taas ee get off your high horse odeyahow carabka ah.

@Taleexi, lol..waad ka gardantahay walaasheen adeerow, ee weerarka culus iska ilaali.

NGONGE   

Oh Nina, Nina. That "life experience" in Xamar had turned you into a gibbering wreck. :D

Act lady like and I'll treat you as such. Act like a spoilt child and I'll just mock you. As for debate

,journaalkan aad ii qortay hada muxu ahaa? Ooh..gartay, waa cyber rasaas miya? :D

Iga tag adeer aan kuwa kaftanka yaqaan la sheekeestay, inaad caytan bilowdid ma rabo. ;)

Zayid,

Waa adiga dadka kale ku qalqaalineysid in la i beat gareeye, why aren't you on the list? Miyaad cabsatay? Iska daa reer Burco intey goori goor tahay.

C&H waxaad isoo xasuusisay gabadh aan isku dugsi ahayn Finland - she used to boast about her kicking ability and i used to practise my ducking skills - whilst she showed me her overhead kicks :D;)

Lets meet up in Qardho - we can called - rumble in the jungle :D

Originally posted by NGONGE:

,journaalkan aad ii qortay hada muxu ahaa? Ooh..gartay, waa cyber rasaas miya?

Iga tag adeer aan kuwa kaftanka yaqaan la sheekeestay, inaad caytan bilowdid ma rabo.
;)

:D:D @cyber rasaas

Wallee NGONGE somali baray :D:D

Taleexi   

Maahmaahda ha khaldin: .... turub baray bay ahayde smile.gif .

Nina: Calooshaaba i xanuuntay markaad adeer igu tiri Illaahay amarkiis smile.gif

Somalina   

lol@Che

Fiiri, taasi aan soo qorey ama aan hadda qorayo ma ahan a debate odeyahow. You are smart enough I gather to recognize the distinction between a debate and a statement nooh.

Teeda kale, I never tried to chat with you adeer NEVER, adigu uun baa isku key dhadhajiyo oo isoo raadsado marwalba markaad u baahatid qof attention ku siiya.

Waxaana kugu bishaareynaaya inaad hesho qof kula sheekeysta oo ku qosqosla matagaada oo desperationkaada ka bixiya.

p.s. only the gentlemen ayaan la hadlaa....eh eh eh!

old-man-laughing.jpg

A creepy old man ha la iska ilaaliyo.

Taleexi   

Originally posted by NinaNC:

lol@Che

Fiiri, taasi aan soo qorey ama aan hadda qorayo ma ahan a debate odeyahow. You are smart enough I gather to recognize the distinction between a debate and a statement nooh.

Teeda kale, I never tried to chat with you adeer NEVER, adigu uun baa isku key dhadhajiyo oo isoo raadsado marwalba markaad u baahatid qof attention ku siiya.

Waxaana kugu bishaareynaaya inaad hesho qof kula sheekeysta oo ku qosqosla matagaada oo desperationkaada ka bixiya.

Nina: Oo maanta xishoodkii ma gurigaad ku soo ilowday?