Sign in to follow this  
Kool_Kat

Adaa Mudan Abaay

Kool_Kat   

"Adaa Mudan Abaay" was his reply when I thanked him for his service...

I left school my usual time and headed over to my moms place (Toronto) to run some errands for her...While still in Toronto, my husband called, said he didn't feel like cooking and that I should grap qado from Etob (a Somali Restaurant)...And while at it, I might as well get him bur kackac from the next door macmacaan place AlCuruba...I agreed and headed over...My first stop was at the macmacaanka...An older gentalman about 55 year of age or so served me...He was very pleasant...As the norm, I thanked him for his service as I was leaving...

Me: Waa mahadsantahay adeer.

With what seemed like a flirtatious look on his eyes, he smiled and replied: Adaa mudan abaay. :eek: :eek:

I felt like cunug yar, I almost literally ran out of there...I couldn't contain the shock, anoo fiig fiigsan aan Etob galay...How will I ever go back to that damn place? There was something creepy about the look on his face and that smile... :mad: redface.gif

I've seen islaamo markaan dhoho eedo ama habaryar iigu jawaabo abaayo, but never ever I have thought oday inuu waxaas ku kacaayo!!!!!! Sheemo!!!!

nuune   

My dear Koolo, ha u bixin dadkaas, qaab darro adoogeed aa la dhahaa,

It happened to me once, she was around 65 but joobano ay aheyd o jiroos ah, anigana waalnideyda eedo ma dhihinee ayeeyo aan dhahay, maxaa iga raacey hee :D

Kamaavi   

LOL^ Kuusha waxan hadda soo xasuustay in aan intaas oo kale ku soo qoro in the other section of the (Hablaha iyo Habraha icon_razz.gif.)

Markaa waa in "adaa mudan abaay "

ku soo dhejiyaa meesha.. smile.gif:D

Kool_Kat   

^I am happy with being called Ayeeyo iyo Eedo...

Nuunoow, ayeeydaa la janee... :D Adaa gardaran, waligaa eedo ama habaryar wax dhaafsan lama dhoho...

Mugoo bariga saan u naxay waa yahaan uma nixin...I don't think inaa the abaayo part aan ka naxay that much, it was more the atmosphere of the place...Cidlo, labadeena lee iyo suu ii fiirinaayay - very creepy...Ar amuu iimaleeyay cidahooda, uu is yiri nafaqadaan isku qabooji... smile.gif

Walahi laakiin waa naxay, ilaahada ka naxsanahay...

Kamaavi   

Abaay Kuusha waxaan u malaynaya

in odaygaasi uu ahaa argagixisada

qalbiga iyo arwaaxda oo uu kaliya

rabay in uu kaa naxsado laakiin uuna

sidiisa kale u dhaqan xumayn.

Raga qaarkood reer magaalnimada iyo af

macaanida kama koraan iyagoo waa weynna

wey is yareeyaan gaar ahan kuwayowga

dhal magaalo lagu sheego.

Abaay marka naga dhaaf naxdinta badan

yaanaan sidii JB kugu dhihin fulayad

waaxid. icon_razz.gif

Buuxo   

LOL@KK.Odeyga ma naf buu kaadeyey? Sheemo indeed. I have let go of my innocent thoughts about old somali men along time ago. But I still call them Adeer/Abti,much to their dislike.

Xidigo   

Originally posted by Cabdiyo Cabdi:

ga ma naf buu kaadeyey?

Oo ma inanta naf lagama dayi karo ayaad leedahay, waa sidee xaalku, :D mise you are having a language problem haha, calaashaan Afsoomaligaa kuu gooyay. icon_razz.gif

Buuxo   

^Hehe.Xidigo rabshada jooji :D muxuu odey gabar uu dhalikaro naf uga dayaa.Tho lost in translations ,KK will get me :D

Emperor   

About 55 is not an old man dee, he's just a middle aged man, they call it dhalinyarta cuslaatay :D

Markaasoo kalay ugu wax raadis badanyihih, yar yariiska kuwa hada soo kacay ay raadiyaan walibana :D

BOB   

War maad odayaasha iska deysaan? What's wrong if I call a young shukulaatiina 'Abaayo' huh? is there a law that says old men shouldn't hit on dhoocilaha yar yar? there is a reason why the Somalis say 'Nin ku dhali karaa ku dhaqi karo'...

Waraa Mukulaal Qaboow...suuq xir aa wadaa ee naga qalee aan kaa qaraabanee...aniga waxaan ka helaa kuwa dheelada ah ee aad ugu yeertaan Teens...Allah aniga iyo kuwaas maxaan faro kulul isku heynaa...waxaan ku jeclahay maskiinimada and they are so innocent...hadana xishoodka aa kaaga daran...iyadoo oon iyo gaajo la dhimaneyso ee waan dharagsanahay ku dhehee...xaashaa lillaah Ilaahow haiga qaadin...

Dabin aa SOL ii daadsan ee hala iga leexdo oo suuq xirka aa wadaan joojiya...

Peace, Love & Unity.

Originally posted by *BOB:

War maad odayaasha iska deysaan? What's wrong if I call a young shukulaatiina 'Abaayo' huh? is there a law that says old men shouldn't hit on dhoocilaha yar yar? there is a reason why the Somalis say 'Nin ku dhali karaa ku dhaqi karo'...

lol. I say let the old men do their thing. I suppose 55 is old for somali's because the life expectancy is around 50, but 55 is middle age here.

KK, You are loved even by the old men ,,, although i don't think 55 is that old. Come on ,, you have to give him some credit ,,

AGain, that is your assumption when you looked at his face not the reality ,,, he could be that kind of person naturally ,,,,