Sign in to follow this  
MAXIMUS POWERS

Saqajaanimo tendencies of Somali People!

Tuujiye   

kana taabsado halkaasna xabadkeedana li'iilaaf ku akhriyo,

loooool walaahi caadi ma tihid..classka dhexdiisa aan iska qoslay sidii bajaq la shukaansanaayo camal...lol.. Li'iilaaf meeshii laga rabay gabarta washamsi uu ku aqriye lool

waraa waxaa isoo xasuusisay luuqoo magaciisa la dhihi jiray "shamso" calaashaan bajaqdoo dariska ah oo shamso la dhaho aa lugu qabtay nooh..wax waalan aa tahay nuune....

Fu-Fu abti ninkaan qof kawaalan maa SOL joogo?

Wareer Badanaa!!!

Abwaan   

Originally posted by MAXIMUS POWERS:

The other day I was at a bus stop near my university, when a Somali woman approached me and asked me to buy her Khat from the local marfesh. This lead me to be in two minds, clearly I have never entered a marfesh before but I didn’t want to disrespect the Somali woman as I couldn’t allow her to enter a place of such social ills with maniacs tranced in mirqaan and with taqsiins the size of apples and teeth the colour of burco’s sandy roads. So I gave into her demands and when into the merfesh, albeit reluctantly. I ushered through several swirling turns of emerald carpeted stairs before finally reaching the den.

I asked for ‘miiro’ but the dealers, said they only had ‘bariixi’. I asked to explain what he meant and he duly explained. I asked if they had fresh batches but he was adamant that it would not arrive until late that same night. I was in two minds yet again: should I buy the bariixi khat for the lady in the street?, but if I did I would buy her ‘bariixi’!. I went against my better judgement and decided to play it safely and return to tell the lady that they had only ‘bariixi’. At which point she replied ‘uff, waar kaas baa uguu macaan’’! Hinting for me to return up those stairs.

I left the scene with my head down in disappointment. Such is the level of saqajaanimo of Somali people.

lol...MAX...maskiinnimadaa kaa badatay. A lady once tried to ask me to do the same thing and I said to her shaqo la'aanta ayaa kaa badatay, islaamaha hallaabay miyaad moodey inaan u shaqeeyo ayaan ku dhahay. Yeyse isku halleyneysey markii ay marfishka soo aadey markii hore inuu u soo gado. Believe me sidaan qaad u nebcahay if a Somali walking around asks me and I knew where it was I used to ignore them and walk away! You can call me crazy but I didn't care.

Tuujiye   

^^ lool adaaba ka daray ka waran lol

waraa Quraanka faraha ka qaada niman yahoo mowlac yada kusoo xananoway...

A&T Ciyaal xamar ma aheen adiga yaah lol.. waraa xamar luuqyada dhan magacyo ee la haayeen sidii wadooyinka camal..xitaa luuqyada qaarkood isgoos ee lahaayeen oo labo luuq ayaa labo guri geestooda isku jari jirtay markaas aa la dhihi.." waraa waxaan kugu sugaa luuqa Shamsa iyo xasan muufo"...been aa u qabtaa famous thing I remember my days in bacaadka xamar...

Wareer Badanaa!!!

Abtigiis   

:D:D xasan mufo! waad iga qoslisay Tuujiyoow!

Is gaad gaadkaasi waa wax aana soo marin. Meeshaan ku koray toos baa xaafadda gabadha operation looga fulin jiray hadaad is afgarataan. Harariyiin baa ka yidhaa!kkkkkkkk.

Tuujiye   

:D:D A&T naga daa nooh lol meesha aad ka imaaday waxaan maqlay gabdhaha intaad madaxa caleen ka saartaan baad dhihi jirteen "naa aniga baa ku leh!" lol taad rabtaana in aad shukaansataana waxaa qasab ugu horeentii in aad dhagax liif ah ku daqartaan oo aad kusoo jeedisaan lol..warka isii abti see camal? reerka tagisteeda dhan waxee ku bilaabataa ayaa la dhahay qaan bixis iyo dood kabacdina gabartii wiji bararsan baad lasoo tagtaan oo aheed inta aad rabteen loool....isii warka abti yaaqee...

Wareer Badanaa!!!

I don’t appreciate the sajaqaanimo overtones of the people who have hijacked my thread. A report of grievance will be sent to the SOL regime.

That tunji has no right to call me the letter 'f'.

Tuujiye   

Abaay Heelee, Noo soo ducee abaayo iinsha allah..see yeelnaa shiikheena aka nuune digris iyo niikis lee uu nabaraa iyo sida bajaq caleen madaxa loogaga saaro..waa ku tuugeenaa kaalay kabiir noo noqo wili tabeebe nosoo xiro...

Max Sol adiga ayee kaa mari la dahay meel..cunug yahoo jeega xiirka!

Wareer Badanaa!!!

Abyan   

I thought trolling was against the rule!

Stop being disrespectful towards the thread poster and keep on topic.

As for the topic. She asked you to buy her khat?. Indha adkaa naagtu. I see many women chewing khat nowadays, wouldn't be suprised to see it being sold at hairdressers.

Next time you get asked to buy khat, ask them if they can buy you a beer.

Tuujiye   

lol 265 post and u been here since 2002..I wonder waxa ganbarkaada kaa soo kiciye? mugoo is ilaali qofyahee nin nuune la dhaho li'iilaaf uu ku aqrinayaa gabdhaha baryahaan....

Trolling maxaa la dhahaa? wax la cunaa? like jalaato ama nac nac qori?

Wareer Badanaa!!!