Sign in to follow this  
Wiil Cusub

Sheeko layaable: Nin labo Hablood Mar Wada guursaday (again)

Aliyah, I meant to say as long as they have some relatives living abroad they tend not to worry about the financial burden the multiple wives may bring. He/she can always call a cousin and ask for few changes to survive. So let them repopulate the land!!

Aaliyyah   

lool I misunderstood you then.True said many somalis get married to more than one wife back home even thou they are not financially there...yagoo isku haleen qaba. I hear you...

salaam

Somalina   

Originally posted by Gheelle.T:

Aliyah, I meant to say as long as they have some relatives living abroad they tend not to worry about the financial burden the multiple wives may bring. He/she can always call a cousin and ask for few changes to survive. So let them repopulate the land!!

Nin sidoo u aroosi karaa laba dumar asagoo dependent ku ah ehelkiisa dibada joogo, soo xaaraan ma ahan sheekadaas.

Nimankaan yaa wax u sheego, oo dhaho ka joogo falka aad ku jirtaan. More than one woman shuruudu ayay leedahay, marka waa ley ogolyahay kuwa ku qaraabta ayaan iska dhex arkey. Islaamahaas waxaan filaaya iney noqdaan kuwii ugu danbeeyey ee falkaan aqbala. Dumarka Soomaliyeedna waa loo caqliyeyn doona IA iney iska ilaaliyaan certain men. Ilaahey nafta igama qaado anigoo ka qayb qaadan seminaaradaas caqli iyo aqoon gelinta. :D

Somalina   

looooool, oo hada duq ayaanba noqdey miyaa. Alhamdulilaah, weligey duqyaasha leen la sheekeysan jirey oo friends la ahaa, waxay igu wacdi gelin jireen-na waan la share garey doonaa the young ones oo Somalia joogo IA.

Islaan deriskeena ahaan jirtey ayaan soo xasuustey, oo igu tiri, nin ilma lee looga baahan yahay, faaiido kale ma lahan ee yaanan kugu sirin faadadhugtooda. Weligey ma iloobin....lol

MZanzi   

^^LoL Hadalka waa margi hadba dhinici loo jiido ayuu ujiitamaa

PS.Gheele sxb laakin adiga guurka fara ka ciyaar maad kusoo koobtay?

^Maya laakiin guurku is more than sexual as you have hinted. It's about love,management, raising a family,and basically building a mini society. Laakiin dadka inta badan hal meelbaa u cad, hence why u intaa dhaafin or furitaanku u batay.

Adiga laakiin, gabdhihiina waxaa tiri lugaha cabbiraan/fiirsadaan, nimankiina inay raaxeystaan oo kali ah :D

Som@li   

Originally posted by Juxa:

aaliyah she already has a grown up daughter with young kids. she was 50 and fresh faced cutey

malika i agree lakin mala helaa, part time husband whilst you remain only wifey

Lol, Oo maxaa ku haray oo ay guur ku fali, Cibaada ha ku ekaato. smile.gif

Ismalura   

Waxaan la yabnahay dadka faraha badan ee leh yagaa ogol or they are happy....as usual gabdho maskiin ah oon wax garneyn oo brainwash lagu sameyay baa mesha joogo. Did you hear how defensive they all were "aad baan u farxasanahay" even before they were asked. I didn't buy it a second aniga.

Romantic love is possessive in nature. Haweenka nabiga ee aduunka ugu qiimo badnaa ayaaba maseyri jiray ee maxaad u maleysaa naag maanta joogta.I love you so much that I really want to share you?....I think not.

gabadho aadan xoog iyo xoolo aad ku anafacdo u heynin in aaad iska guursato waaba danbi. Polygamy like everything else in Islam has conditions sida ey NInanc sheegtay and many men will answer to God for that.