Sign in to follow this  
nuune

No more Qudbo Siro

Maaddeey   

Ragga u malabsanaya Khutba-sirada, easy, hadday OK idinla tahay u oggolaada; 'Gabdhihiinna, Walaalhihiin, Hooyooyinkiin' , haddii kale waxaad gabadhaada la rabin gabdhaha dadow ha la jeclaan, simple as that!.

Kashafa   

^^ good point, let's apply it to this discussion:

Originally posted by xiinfaniin:

nuune, qudbo siro soo waxaan meelaaan ogahay ku joogno maaha. shuruud bay leedahay, haddii la oofiyana waa ansaxaysaa, waa heshiis si xor ah loo gaaray si masaalix loo xaqiijiyo.

Qudbo-Siiro = sugar-talking impressionable young girls and then taking her to the likes of Bashiir Salaad so that he can 'sanctify' lust-fueled encounters, the same way he has 'sanctified' the baqti of Dowlada Riddah(Dhoofaaray TFG).

With that definition in mind, and since Xiin thinks qudbo-siro is A-OK, especially in the West, let me ask him this:

Xiin, nin dhalanyar aan ahay, fii raycaan al-futowa, xaaraan inaa ku dhaco ma rabi, marka, would you have any objection hadee aan gabar'taathaa qudbo-siraysto ? If she is too young, then perhaps your sister ? If she is too old, then perhaps your niece ? As you said, sidii masaalix loo xaqiijiyo, marka waxaan go'aansaday masaalix'dayda(oo biological'ka ah) inaa ku xaqiijiyo qudbo-siro mid ka mid ah reer'kaada.

Maxaad ka tiri arinkaas ?

Watch the tower of IsQancis Bool-shiidh crumble faster than Sharif Ahmed sprinting to Aabo Zenawai. Need I remind miskeen xiin of the hadeeth: Atuxibahoo li Umak ? Atuxibahoo li Ukhtak ? Atuxibahoo li Bintak ?

Mad props to the Mujahideen for banning the immoral practice of Qudbo-Siro. While the barking dogs of the Murji'ah yap-yap-yap their mouths in Garowe, the Sons of Somalia are re-engineering Somali society, enjoining good and forbidding evil, in accordance with qowlihii tacalaa:

22_41.gif

Originally posted by Jacaylbaro:

Arrinkaa AS waan ku raacsanahay ,,,,,,,

Hadii cadaalad yar kuugo jirto'na, arrimaha 90% waa ku raaci lahayd. Laakin weli riyo waxay kaa haysaa 'ictiraaf' :D

this is my game! how come no 1 told me about this before! yo... ladies need 25 days time out period where homie dont have to pay zelich!

this is good.

Tuujiye   

^^ Rudy, word on the streets of SOL says that you have some mexican woman in Qudbo siiro... wax maa ka jira waraa? cunugyahoo okiyaalaha weyn!

Wareer Badanaa!!!

Polanyi   

Originally posted by Jacaylbaro:

Arrinkaa AS waan ku raacsanahay ,,,,,,,

Allahuakbar. The khayr and Nasr is coming. :D

Nuunka afaarahiisa u weynaa soo dhex galeen. Now he has a huge problem with Barbaarta. Arag hee, Nuunka, dadka yar iyo weyn meel walba waaka taabanayaan Barbartaas shaqo la'aanta heyso. Waxee dhaafayaan maleh. Join their ever-growing list of mucaarad. :D

Laakiin see iyaga gabdhaha ku guursadaan maa xalaal ah? Waa yaab. You can't believe sida gabdhaha qaarkood xoog ugu guursanoyaan. Take for example how xoog ugu guursadaan some gabdho, like when they meet a girl at the market and tell her that 'Illaahey dartiis kuu jeclaaday, ee ma diideysaa..."

She can't respond back, for fearing and backlash. Ok ayee isla leedahay, see ugu baxsato. Next time one knows, he is calling her and telling her you can't break your promise, oo balan ayaa Rabigeena ka gishay, berina waa guurkeena. Xoog taas ka daran intee ka jirtaa adduunka. Xataa meher in uu bixiyo iska dhaaf. Muxuu bixiyaa, 'mujaahid' baan ahay jidka kula maroyaa oo 'mujaahid' ayaa guursatay maxaa ka fiican.

It happens this countless times.

Tuujiye   

^^^^^^ wlc back duqa!!!! mar dhaw aan kuu soo qeelin lahaa sxboo!!!!

MMA naga qabo maadeey nooh..sheeko atoore raqiis eh uu wadaa...

Wareer Badanaa!!!

Tuujiye   

^^^ nuune waxba ma uusan ii sheegin adigana muraad gaab gaabee aa leheed..xitaa uu muraad qudbo siiro ku jiro saa u maleynaayo.... do you know in aan imaan karay? walaahi but I'm going in febraayo iinsha allah ama maarso and I want you guys in aad imaadaan too.... Nuune london aan isla joognay dhoorahay mana uusan ii sheegin! mag aan u heystaa..

Wareer Badanaa!!!

Nuunka arrimo jiro awgeed kaaga qariye filaa. Ninkaas gacan iyo nuskeed u taagay wuxuu ku dhex jiro. Our brother OZ too was there.

Goormaa isla joogteen London, last month? Inaa London isku soo gaarno fiicneyd.

Rabi ha idmo Nayroobi waa lagu noqonaa, qof laga maarmin meesha joogtee. smile.gif

Malika   

xiin,wants to convince us that this is a good thing,baal noo sharaax anaguu fahmii weyne!

Ms DD..mwaah! nice to see you to see you dear.

Maandeey,word up!

Cabdow   

Canjeex

I never took you the kind to support qudbo siro. Oh well..

As awoowe Xiin said, adi kuma jirted qolyahan la Qudbo-Sireeyo ee qalbiga khair u sheeg baayo :D Besides that, adi boqol malaay inlagaa baxsho istaahishaa, see camal icon_razz.gif

PS. Inna Lillah, qaar baa kutubtii lasoo baxay, war kutubtiina galalka iskaga ceshta. I'm sure most guys here are not being serious about this topic!