Sign in to follow this  
Dhagax-Tuur

Cabdinuur Darmaan - 'Mar uun Madaxweyne i dhaha'

This fellow is outrageous. Here he's giving an interview to the BBC's Somali service, literally saying that he's taking a German training mercenaries to train an army for him to establish his presidency in the country. Somalia is a funny place.

I guess that he declared his presidency back in 2003.

I like the idea of trying the impossible, but the energy should have been directed in a positive channel. Logically, he sounds deluded, but I like his naked ambition.

Maaddeey   

Juxa, haddaad 'access' u heshay information aysan dadka kale ogaan karin oo 'private' ah inaad sheegto maaheyn!, Darmaan waa sida kuwa siyaasadda ku loolama oo kale, wuxuu aad ugu dhowyahay: 'Omar A.Rashiid & Hussein Aydiid' lakin kuwaas tolkiis ayaa u ekeysiiya HALYEY! :D

Juxa   

who said anything about inside info, just making declaration ninkii wax ka qaldan yihiin islaantaa waashay

ps: isku cid maa tihiin, why iigu soo duufee aniga bal? do i need to call for tikniko now?

NGONGE   

Bal mukurka eega! Iyadoo tikniko saaran ayaay miskiinad iska dhigaysa. :D

I have a feeling Xiin & Baashi would call this guy Keligi President, and they would be correct.

^^^LoooL call your tekniko asap

when I read this article, it reminded me of the movie "Gods Must Be Crazy"...the guerrila guy who is trying to overthrow the goveernment! bizare eh!

Maaddeey   

Juxa, mayee adaan moodaa inaad isku cid tihiin! sidee kalood ku ogaatay in Islaantu waashay! (waxaan u maleynaa & saasey ila tahay midna ma dhihin), inaad wax badan ka ogtahayna oo wuxu malo ahayna dhameystirkaaga fiiri: 'he is miskiin sidiisa kale'! ;)

Juxa   

lol maaddeey, afaaro badan oo la ii dirsan baan ogahay ma istiri, waa runtaa, waa inaan fariin lagu qabtaa hadalka.

ps: i know adiga iyo dacaskaada, oday darmaan baad ku fashilantay, oo waliba islaantad isxigtan.

tolka tolka tolkaaaaaaaaaaaaaay (beginning of buufis syndrome baan isku arkay allow alle)

Maddeey, lool @ tolkisa. Asagu miyusan tol lahayn mise waa .5ka

Ta kale waxan maqlay inuu xafiisku ku leeyahay Xamar oo shaqeeya markaa alshabab ismay arag miyaa? ->> Maddey

^ looool, koleey wareysigiisa siddii nin wax isku hubo kalsooni ka buuxdo ayuu u hadlayey [xoog caddaan] malaha isku halaynayaa balse kheyr & shar wuxuu wadaba cid wax ka dhageysaneysa malahan. somali ma jecla nin gaalo galbineyso iyo sheekadiisa.

I attended his first press conference in xamar back in 2003 when C/Qasim was still the president.

he declared himself the true president of Somalia .. I thought he was kidding but he sounded convinced.

at the time C/Qaasim only had a control of a few blocks in the city around KM-4, (twice the area sh. hotel controls).

but this guy wuxuu madaxweyne ka ahaa 1 block in buulaxuubay .. now he is going into business with German mercenaries .. he has moved up in the world :D

what is it they say about crazy people (to be polite) they march to the beat of their own drums :D

Dhubad.   

Anigu waxaan la yaabaa dadka taageera ninkaan, asagaba way ka waalanyihiin?

lool@ I am the presdent !