Sign in to follow this  
Som@li

Would you?

Bambina   

Salam Alaykum,

Zarinaz ,you exactly think like me ,If I had to tell a guy a guy what I felt and if there was a possible "we" , I would have involved my parents in the process.Because to me ,following Allah's guidelines are far more important than following Shaytaan.

If you hear that the brotha is nice and follows his deen ,you shouldnt be afraid to talk to him.Because if you know that he is respectful , you're almost sure that he wont see you as a slut.Always inquire first ,thats very important.

As for Nin-Yaaban,your posts always pop my eyes out,but for once ,I have to agree with you.There are some guyz who will see you as a slut and because of this, girls,often dont initiate the dating process.As I said before,inquire first,so you wouldnt be surprised after.

Tuujiye   

Waa wareeey ............war xidigoo sheeko culees badan ayaa furtay macalinka. Gabdhaha lama weydiiyo waxaas oo kale nin yahoo nimanka doobka ah ayaa loola tagaa..lol.

nin haduu ka xishoodo gabar waa ***** aniga fikaradeeda ahaan. maxaa yeelay waxa ugu xun ee gabarta ku dhihi karto waa..no..and no xumaan malaha. sxb gabdhaha wee kala jiraan, kuwa xishooda iyo kuwa aanan xishoon sida nimanka oo kale. waxaa jira kuwa xishooda laakiin marka aad to siso in aad ka heshay gacmaha tuurto oo xishoodka ka tago. waxaa jira kuwa xishoodka ee col yihiin ba. waxaa kaloo jira gabdho wadaado ah oo gurigooda laga doorto oo aqal iska joog ah.lol...iyo kuwa ala idhaafsii ah. marka waqtiga hada lagu jiro shukaansiga xishood ma galo sxb. yaanan lagu boobin ee meesha ka kac. gabar hadee kutiraahdo walaal waxaas waan ka xishoodaa, waa been leey, hadii ee kutiraahdo aniga ma date gareeyona waxey kataagan tahay war kuma rabo, marka sxb dumarka wey acqli badan yihiin weyna og yihiin ninka ee rabaan. ilaahoow maa istiraahdid first move adiga samee ama ayeda ha sameeso, gabarta wey ogtahayin ee ku rabto ama eesan kurabin isla markee ku barato adiga dabeecad ahaan ama ka hesho quruxdaada. gabarta hadee ku salaanto waqti aanan loo baahneen, waa hint, hadii ee wili kusalaameyso waqti aanan loo baahneen oo wili kula sheekeysaneeso waa hint, hadii se ee sheekada kaa yareeso oo hadalkii kaa gaabsato waaba hintigi ugu fiican ee ka faa iideyso.lol.. lol..war ninka yaabanoo sxb kugu ma raacsani waxa aad tiraahday maxaa yeelay sidii reer baadiyihii intaad tagtid xaafad ma dhihi kartid gabrtiina isiiya ayada oo aanan ku aqoon waxaad tahay. waa in aad is barataan oo aad iska heshaan marka hore. hadii aad diiniya ka hadashidna wee jiraan si la isku barto adigoo diintana dhooreysid. marka sxb sidaas daraadeed shukaansi comes first then waalid..

waraa aqyaarta iibashaala and oggada hadalkeyga badan kiisa waa ruwayad...lol... and i hope you could all read somali....

Som@li   

a/c.

^^^Saaxiib aad baad uga mmahad santahay talo daada iyo waayo aragnimada aad noo soo gudbisay.

Gabdhaha lama weydiiyo waxaas oo kale nin yahoo nimanka doobka ah ayaa loola tagaa..lol........................yaanan lagu boobin ee meesha ka kac

Saxiib horta arinkan baadhid guud baan ku samaynaayey,oo runtii walahay xaajo aniga i haysata maaha,,mida kale waxaan rabay waaya aragnimada iyo rayiga dumarka(ladies perspective), saas baan halka u see dhex dhegay.

Waxa jirtay in gabdhaha somaaliyeed ay si qurux badan oo xeelo ku jirto ay ugu soo gudbin jireen fegradooda inanka ay ka helaan .

Tuusaale: Soomaliya Dharka inta badan waxa lagu dhaqaa guriga fagaarihiisa ,,waxa jirtay marka inantii oo dhar dhaqaysa uu soo maro inankii ay calmatay ( ka heshay) ay si ula kac ugu daadiso biyaha ,ka bacdina halka laga belaabo wada hadalka.

bye now

Assl All Wr Wb

I admired some of the views of the people who've responded. In particular, that of Bambina. I could say that she was in touch with reality, she aint living 'Kuukuuland'. I think it is knowing what you want, in this case, who you want, identifying and going for it. And it is a charecteristic that few possess. It takes balls, specially for a lady [men are not exempted]. And of course, the application of Islamic way of going about 'learning & decision process' is dependent on one's Deen stance.

To: Nin-Yaaban, Walal a great depends on the situation. There are a lot factors for you to see in that situation to come to a conclusion, I think.

After all, this is the age of the 'brave new world', right?

Allah knows best.

Salaam.

the answer is yes, just a little hint without blurting it out. I don't think the rule book says you should tell him flat out that you like him. It's just not cool. Stick with the rule book, let him find you and be interested in you. Be a creature un like other.....be mysterious.......

aiight...ladies..in the mean time focus on what matters school, work,islam and family.

peace

lol   

Nin_yaaban: The narrow mindedness of the few Somali men who can't get past the mind of a Geeljire.. shouldn't be let to overshadow those of our broader minded brothers bro... Just my two cents...

Tuujiye   

Waraa Geeljire banbino hadii aa ka heshay waa lagu habeen karaa macalinka. Gambashada jooji nacalaa lafahaaga kutaalo anaheenee...Hibo Nin yaaban tiisaa aa heysato aan umaleynaa..Anaga dhan uu na isticmaalaa kawaran. Yaabka Yaabkiis.

Assl All Wr Wb

Tuujiye, waxaa tuujiso ma aqaane, I am not the sort of man that ducks when I need something. I am go-getter. So, thanks NOT, bruv.

Salaams.

P.S. Hibo,leave me lone....lol