Sign in to follow this  
Che -Guevara

Memories from Home!!!

Ms DD   

I have loads of memories. Ma soo koobi karo. I loved going to watch football games - ciyaaraha gobolada. Another was visiting the perfume factory.

Kool_Kat   

^Well if it counts for anything Howlwadaag dagaanaan jirnay till 1985... smile.gif

Xiinoow, taraqna ha'iloobin hee...Iyo boojo...GOSH..War idaa idaa, yaan oyninee...

Originally posted by xiinfaniin:

Those were the days!

You know what I just realized, most of us think the best is behind us, and there is melancholy in the air when we look to the future.

Aw Xiin..The fact that you are SOL elder statesman is given, I was actually referring to the Chinaman here.

KK....Ii waran Ayeeyo

Anyone from Bilaajo?

Haneefah   

Originally posted by Miskiin-Macruuf-Aqiyaar:

242271_l.jpg

Shabeellaha Hoose, somewhere near Janaale[?]

This looks like my awoowo's beer in Janaale. Ala how much I enjoyed the delicious mangoes from there, and the fresh coconut juice.

Xamareey waa laguu xiisay. :(:(

Kool_Kat   

Che, nabad ayeeyo...Ii waran adi? Tolow kuwaan usha uqaadan jiray oo fariisi la'idhihi jiray during the lunch time at Yaasiin Cusmaan maa ku jirtay? LOL...

Xiin, Sayidka hoostiisa daganeen...Cidoo reer Cabdi Jaqaf ladhoho naga soo horjeedeen...Isbitaal Cariifna geeska kale uunaga xigay...

I thought you was from Harar yaa Haneefah! Another xamariyad aa ahayd illeen!

If one wants to appriciate somalia's wealth and resources go to Shabeelada Hoose take the road between Merka and Qoryoolay, and there lies Jannaale!

Allow nabad keen!

edit:

KK, Isbitaal cariif was Wehliye hoostiisa if recall it right . Sayidka hoostiisa was where Tookiyo was. Kuwii suuqa qudaarta kasoo addeegi jiray aa ku jirtey then.

Where is Dhuc-dhuc, the elite girl :D ?

Haneefah   

Harar-na qeeb qaali ah baa iga taal, Xamar-na qalbiga Xiinow.

Janaale was beautiful walee and dhul barwaaqeysan indeed, I remember our occasional getaways there so vividly.

Kool_Kat   

Xiin, ar markaan Howlwadaag daganeen adeeg ma gaarin, 81-85 daganeen, ciyaal maamo iska ahaa...I think I was about 8 markaan ka guurnay...Most of my memories are from Number Afar...

Ar haa Bakaarahana waa xaafadaan ku dhashay...

Originally posted by Kool_Kat:

Che, nabad ayeeyo...Ii waran adi? Tolow kuwaan usha uqaadan jiray oo fariisi la'idhihi jiray during the lunch time at Yaasiin Cusmaan maa ku jirtay? LOL...

Waa nabad Ayeeyo, laakin nagadaa ayeeyo hadaa ii suu qaadan laheed ul waa ogaan laheed darjiinka dahsoon in lagu sugaayo.

Remember Indian school behind Yaasiin Cusman?

Ms DD   

Elite girl kuma lahoo. Waraa aniga baliil waan ku cayaari jiray, ceel ibrahimna was fave of mine. My amazing grandma used to live there. Alla muufadeeda tinaarka ayaan soo xasuustey. I sug, aan iska dhowree dhareerka.

SOmeone bilaajo carab?

Che

It feels like the past wont come again.

Nephissa   

Originally posted by Ms DD:

Dhexe. I finished dugsi dhexe at xaawo taako. Dugsi sare waxaan aadey yuusuf alkowneyn.

Was Iisho your school principle? Ma xasuusata Macallin Awees, iyo Macallin Dagaal? iyo islaantii biintoonida, Aaay Dahabo? iyo iyo..

nanaclihii Madoobe? :D . Good ol'days walahi!

edit:

Xiin, L0L cajiin shiid beel! Suuqa xaafadeena waxaa la dhihi jiray Siigaale.