Sign in to follow this  
Kamaavi

Music Thread [ Wat ar u listening 2]

Tuujiye   

I had fun in T.O.. I don't like to party in T.O but it was fun going there for a wedding... I spend my time with some singer till I ran into Liibaan Kijeeli.. ninkaan asago the 40 xadiith kabiir iigu eh ayaan xasuustaa oo codkiisa quraanka laga qeelin jiray.. Cajalad daaran ayaa loo qabi jiray markuu quraanka aqrinaayo loool hadana fanaan aan caadi aheen buu noqday....

Last time i met Liibaan was in minnesota but he was this good of a singer lol....

I got his new

uu hada soosaaray his only one laakiin ninkaan hees uusan qaadi karin ma jirto and he has his own style... He is coming up in T.O....

yes most of his songs are from Zulfa, Killer, Durdur all of them even baastoo, Xabiib Sharaabe ext..

even in

Get the CD reer toronto! lool

Wareer Badanaa!!!

Somalina   

Originally posted by Karl_Polanyi:

is for Nina.
;)

:D:D just the other day, I was watching the episode where he is teaching his friend how to pick up girls on the street...

KP, do I owe you rent money or something?

Originally posted by Tuujiye:

I had fun in T.O.. I don't like to party in T.O but it was fun going there for a wedding... I spend my time with some singer till I ran into Liibaan Kijeeli.. ninkaan asago the 40 xadiith kabiir iigu eh ayaan xasuustaa oo codkiisa quraanka laga qeelin jiray.. Cajalad daaran ayaa loo qabi jiray markuu quraanka aqrinaayo loool hadana fanaan aan caadi aheen buu noqday....

Last time i met Liibaan was in minnesota but he was this good of a singer lol....

I got his new
uu hada soosaaray his only one laakiin ninkaan hees uusan qaadi karin ma jirto and he has his own style... He is coming up in T.O....

yes most of his songs are from Zulfa, Killer, Durdur all of them even baastoo, Xabiib Sharaabe ext..

even in

Get the CD reer toronto! lool

Wareer Badanaa!!!

He has Kuusoow Kunturwaareey's voice, aad iskugu cod egyihiiin.

Intee laga helaa siidhiigiis (CDgiis)? Qaarkood in uu online soo giliyo fiican iyagoo nus nus si loo sii maqlo.

Meel laga helaayo soo sheeg again oo Koronto ahayn.

Heestii Sulfa ee Shabshabloow shiinka Quraanka ninkii sheega ma shaalaaye ku raaxeysta. Boqol

now:

Maxaa kurta loogu shubaa

Kuleelka bunka karkaraayo

Kub loogu siiyaa

Iidaa kakanee

Wax aan karinee

Kalsooni ani iigu qab

Ila koodee

Kalgaceelka kolkaan jiro kiilkiisee

Kurba loo maaro

Iyo oone kadeed

Heeleey aniguu i kabaalayee