Sign in to follow this  
Eng.Cadde

Waligaa Naag jinni Maka saartay?

Hi aqyaarta,I am free this week marka waxaan is iri why not write some true story.It actually happened when i was a teenager,the place is muuqdisho and it is written in somali with few english added. and it goes like this.

Xilli Maqrib ah oo ay Qoraxda sii dhaceyso ayaan waxaan Galay Masjid ku yaala meel aan xaafadeyna ka fogeen,it was friday night,Cadde was dressed to the nines for my date.balan ayaan lahaa habeenkaas waana daahsanaa but now oo salaadii la aqimay i decided to pray then go.

When the imam finished the pray,one of my acquaintances approached me(He was not my friend,wajiga oo kala ayaan iska naqaanay.)

The Guy:Haye sxb,ii waran see tahay

cadde:I am good alxamdulilahi,wax dhib ah ma jiraan.

The guy=war ninyahow,gabartii walaashey ahey ayaan xanuunsan waxbaa laga sheegayaa (jinni),waxayna rabtaa in quraan la saaro,marka caawa aad ayaan kuugu baahanahay?

he kept explaining how she cant even speak ,cant eat something socoshana warkeeda iskama daa.

Cadde,being such a caring,selfless creature at that time agreed to go with him at the expense of my friday shukaansi. alla maxaa iga raacay.!! redface.gif

I should have excused my self walle.

haddaba,anagoo koox ah ayaan isa soo raacnay,waxaan aheyn ugu yaraan 9 qofood and I knew most of them.

Wadada intaan ku jirnay ayaa camaamad madaxa lay suray may be si aan sheikh ugu ekaado.

We finally reached the home and what i saw really saddened me.naag lee sida jawaan meel u tiirsan oo aan dhaqaaqi karan ayaa meesha baranda fadhida.she looked qof uu jinni ka qaraabtay. icon_razz.gif

We proceeded into the room,and after few mins waxaa Qolka lagoo galiyay qof lee garbaha laga wado.walle,i cant describe it in words,she seemed like someone who was possed my demon.

our main task was to expel that jinni from her.our team leader who was also a macalin dugsi quran tried to speak to her but was told that she hasnt spoke for three days.

war iyo dhamaantiis,quraanki i baan bilawnay ,after 3 hours of excessive quran reading,the girl started yelling "Stop,I am burning,I dont like what you are reading,i am ready to get out of this girls life,Please stop The recitation"!!

For the first time in my life waaan anfariiray aad baana u argagaxay. :eek: but what followed was more terrifying and embarrassing.

The macalin dugsi said loudly"No,we wont stop till you leave this innocent girl,horta magaacaa??

I almost fainted when the jinni inside the girl mentioned my name "I am called xxx".subxanalaha,All eyes were on me and I knew what some of them were thinking.war maxaan quraanka isku daalinaa,waabakanaa ninka wuuba na agfadhiyaahe. :eek:

but fortunately,My relieve moment came when the jinni said he was from buulo xuubay,now completely relieved i was able to concentrate on the interrogation process,the jinni admitted that he fell in love with the girl when he saw her in buulo xuubay and since then followed her.He also mentioned that he was a muslim and doesnt want to hurt the girl.

Jaceyl jinni galay daawo ma leeyahay tolow? :eek: :eek:

To my make this long story short,we continued the quraan saar till she came to her senses and walked out of the room ayadoo lugaheeda ku socota. ;)

Kool_Kat   

War datekii aad leheed intey ku dambeysay?

Alla maxaa Buulu Xuubey sheekooyin kabuuxeen...Dugsi aan u aadi jiray areadaas, too lee ladhaayo jiniyaa uureeyay (XASHAC) iyo dabeelaa caloosha ka gashay...Najeynaa...

Kool,lool,shukaansi warkiisa maa jira hee,The girl was pissed at me for not coming,It seems I also missed some pleasant moment i might had hadaan u tagi lahaa. smile.gif

Fufu

Who is gonna believe jinni ayaa caloosha ii buuxiyay waa yaab?

Kool_Kat   

War jini calool mabuuxin jirin, inta meelahaas lagu soo kor koro bey sheekadaas nagu cabi jireen...

The sad part was, gabadha aan ka hadlaayo oo ladhihi jiray jini baa uureeyay waa gabar maskaxda xoogaa u dhineed...Sad walahi, even qof jiran kama fakanaayo nin... :rolleyes:

Kool,abayadiis,are u saying the girl was somehow mental and some dude ayaa ku qabtay? well,taasi ma fiicna,qof aan fayoobeen oo miyir laheyn sariir yaa la fuulo karo.only a freak.lool

Jacaylbaro

maxaad sheegtay,what kind of af jinni is that? :D

Kamaavi   

^^[Acuudi Bilaahi Mina shaydaani rajiim]

Boqol saare,

Saaxiib noo sheeg bal maalinta ay kuugu darneyd ,,, inta aad ku gudo jirtay hawshaas iyada ah?

Originally posted by Farancab:

^^[Acuudi Bilaahi Mina shaydaani rajiim]

Boqol saare,

Saaxiib noo sheeg bal maalinta ay kuugu darneyd ,,, inta aad ku gudo jirtay hawshaas iyada ah?

walaahi hadaan kaaga sheekeeyo waad yaabaysaa ,,, :D

Kool_Kat   

Originally posted by Eng.Cadde:

Kool,abayadiis,are u saying the girl was somehow mental and some dude ayaa ku qabtay? well,taasi ma fiicna,qof aan fayoobeen oo miyir laheyn sariir yaa la fuulo karo.only a freak.lool

How else bey uur ku qaadi kartaa hadaan loo tagin? Jin baa uureeyay uun bey ku leeyihiin...Virig Mary II miyaa sheekada? Istaqfurulaah...Seri ously laakiin, how else can it be explained?

Habo odayga wuuku taqasusay arintaas, hada daqiiqad kabadan kuma qaadato...LOL-LOL-LO L-LOL-LOL (qosol gariir aaladhahaa taas)

Here is what happened:

Aniga iyo 2 nin oon asxaab nahay baa naloogu yeedhay gabadh jaarka ah oo jin galay. Waanu soo kacnay markaasaanu soo wayso qaadanay si aanu quraan ugu soo akhrino. Waxa la jooga 7 hablood oo kele oo garbaha haya.

Waxaanu nidhi idinkuna haya anaguna quraanka ayaanu ku akhriyaynaa sidii baanay yeeleen. Cabbaar ka dib ayuu 7 dii hablood ee kelena uu hal mar jin wada galay.

Siddeedoodii baa mar keliya nagu soo wada yaacay oo qaylinaya ,,, dee rag baa kabaha ka cararay ,,, :D