Sign in to follow this  
Nefertiti

Somali Folktale: Why women are smarter than men

Clown:

Hoyaalayeey Hoyaalayeey Hoyaalayeey Hooooooyeeeee!

now i hope you gonna understand what that means and if you don't then i will repeat it again Hoyaalayeey Hoyaalayeey Hoyaalayeey Hooooooyeeeee!

now got it?

Come again???? Was I supposed to understand that ???? :rolleyes: :rolleyes: . Don't forget I am not a Clown.

Gediid, my intention was not to generalise, you are right: intelligence depends on the individual.

Nefertiti

a/caleykum dhaamntiinba.

ahahahahaha :D maantay udarayd, ma umalaynaysaan in qofkasta oo qurux badan ay hooyo dhashay? qofkasta oo foolxuna ay hooyo dhashay?,anigu waxaan quruxda marka laga sheekaynayo xusaa, NEBI YUUSUF CS-- malaa dumarku araweelay xusaane?a ahahahah :confused: .

ma umalaynaysaa iyada oo hibo rabaaniya inay quruxdu hadana leedahay ciriq maha hido laraaco?.

anigu koleyba markale waxaan quruxda ka cabiraa caruurtu markay yar yartahay waxaana hubqaadka iyo caruurnimadaba ku qurux badan hablaha, ahahlol laakiin hada hablihii quruxda badnaaba la waa, ragu waa iska waraabe waraabena qurux uuma baahna,,,,,lol :D hyena allway is hyena.

(btw I hear you're being resurrected can't wait to see the discovery channel special!).

CM, thanks for that! :( . But I dont actually have access to that, if you find a relative article, dont hesistate to forward it!

Much obliged,

Nefertiti