Sign in to follow this  
Pujah

Waa lasoo furay

Originally posted by Shyma:

^LoooL, bloody farax hadhkiisa ka dheree intuu islahaa buu is hog ku dhacay
:D

I think he got a good marmarsii to get back to his marqaan. Probably felt guilty that he stayed till the wee hours. I think he was relieved LOL. Most importantly,it shows how bad the guy wanted to be back to that place. :D

LOL@ME,Maxee is dhaaman?

me   

eating jaad is our culture dee, do you want us to deny our heritage and our goat ancestors.

Som@li   

Lol @ Marqaaniste story. Raga iyo bacda Madow waxbaa kala haysta.

Dumarkii hore marka la furo waxa ay dhihi jireen.

Hadii la i furay ma feedh bay jabi, Raxmadi furan!

Nephissa   

Maalinti dambe, xaaski oo wareersan aa cidihi ku kalahday, War jamac lawaa,bartiisa la waa,ee ninki manoolyahay,she asked. Yaab dadkii,war sowdigii ninkii burisay? Esh hadaa sual yaa husband chaser? They went thru the whole sheeko….haaji bacda fur islehyahay,diaper soo carfay aa ka hor imaaday…

Ninku dharka ma badasho oo ma qubaysto shoow? How many dheeys bay bacda dhaybarka leh meesha u taalay uusanba dhar ka doonan? Ur u dhimo.

Skeptic   

Nothing wrong with the language. This lady at work the other day said to me "I got divorced" meaning that her husband divorced her (indicating that he was the holder of the marriage contract). In English, they say "she/he tied the knot" In Arabic, the nikaax is referred to as "Cuqdatun-nikaax" (The knot of the engagement).

Waxa la furaayo waa "the knot"

Taleexi   

Gabadhi guri ama god ha kaaga jirto - Alla ereyadaa ixtiraam iyo qaderin ku jirtaa weynaa. Anigu waxaan ka helaa marka la dhaho; ninkii naagtii wuu ka cararay, naagtu/haweenaydu ma bahal baa tolow muxuu uga cararay?