Sign in to follow this  
Som@li

Congrats to Hunguri

nuune   

Adigu maxaad kama dege meesha u keeni, adaaba waalanee oon miyir iyo maan toona laheyn, iska daa dhallinta hakaa baashaalaanee.

waxaan soo xasuustey sheeka waalan, ma doonayo inaan threadkan sheekadaasi ku waalo, balse wuxuu ahaa wadaadkii ku wacdin jirey labadii isu tagtaa waxey la mid tahay ayagoo nin gaala dilay :D

habartii baa saacad walba ku waalato ina keen aanu gaal dilnee

sheekadu wey dheereeyd, the end

NGONGE   

^^ JB :D You always push it that little bit further. :D

Reminds me of a guy who phoned his friend on the first morning after the wedding. He wanted to borrow football boots but all he got were insults on the other side of the phone. Later, the two guys were complaining about each other. The football boots guy was angry and saying he did not deserve to be insulted. The aroos was angry and saying he did not deserve to be interrupted. :D

The football boots guy axmaq bu aha, aroos bu doonayay eno kabo ka amaahdo. wale half a cigar baano amaahin.. :D

Waar niyow waxba ma qarin karo dee ,, ma sanduuq baan ahay ,,, i just say what ppl don't like to announce ,,, :D

yes it is obvious but it has to be clear dee ,, :D

looooooooool@NG ,,, kaasi nin waalan buu ahaaba ,,

nuune   

JB adeer xishoo dee, waa ku sidee,

sheekada Ngonge waxey i xasuusisay mid inkaar qaba ah, oo madaxa iyo minjaha ku socda ayaa habeen guursadey gabar, habeenkii ayagoo isla rafanaya ayuu ninkii sariirta ka soo dhacey, sababtuu uga soo dhacey iyo waxa keenay waa sheeka dheer, dooni maayo inaan threadkan qaso :D

ninkii sariirtii ayuu ka soo dhacey, intuu sibidhka ku soo dhacey xusulkii ku tiirsadey ayuu gabadhii oo sariirta saaran kor u eegay, asuu yiri "naa heedhe, caawa waad hubeesantahayee waa inoo habeen danbe" :D

NGONGE   

^^ Adigo kobbada oon eno salax..but I will not shoot this time. Let JB do it. :D

It's traditional to tease the aroos. icon_razz.gif

looooooooooooooooool@nuune ,,,

i remember this guy who married in Berbera during the summer time ,,,, during the night iyadoo hawshii lagu jiro ayuu dhidid awgii xaajiyadii intuu ka siibtay madaxmadax sariirtii uga dhacay ,,,, from that day he said he was using TUWAAL to put inbetween them ,,, :D