Sign in to follow this  
Som@li

Congrats to Hunguri

Emperor   

^Lol, ma adigiibaa Guuta noqday, awal Abtiyaal macal tolka ayaad isku wadatay, hada maguuto dhan baad wadataa, Guutada 14-aad waan maqli jirayee maxay ahaydna :D

Hunguri   

Thanks brothers and sisters smile.gif . I can not mention the nick of each and every one of you. However, thanks all. Waxaan aad ugu qoslayaa "how did you propose" Mmmmmm well, I felt on my knees with a very expensive diamond ring, all the way from Dubai ;)

Will you please marry me smile.gif

Jacaylbro, waar adigu mar walba ma is cuncunaysaa loool niyow dee god yar dhulka halagaaga qodo smile.gif hadda wax kale ku deeqi maayaane. loool Thanks all!

looool ,,, wuu isla hadlayaaba ,,

Hunguri, are you using the same phone # sxb ?? ,, I've some news for you that will not disturb from the honeymoon ,, :D

Hunguri   

Garaad-Bari,thanks saaxiib and awoowe smile.gif . Garaad, your prvt msging is blocked. Anyhow, will get your number from Dabshid. Aliyah smile.gif Thanks walaashii, falling on the knees is againt our relegion. Laakiin, a gentle man should do every thing that pleases his wife.

Jacaylbro, saaxiib I have your number. Will call you today....

Saabir. Thanks brother!

RedSea   

HAMBALYO IYO BOGAADIN TO SAAXIBKEEN IYO WALALKEEN HUNGURI. Ilaahay ha idinka dhigo kuwii nolol muxubo leh kuwaara.Ubad khayr qaba iyo caafimad Ilaahay ha idin kala siiyo..Amin.

Hunguri   

Thanks X-Red Sea saaxiib. Jacalybro, lool niyow sanaadiiqdii waad ogtahay waxaa jab iyo khasaare kaaga dhacay smile.gif . I was just talking to some one in Dhahar. What is the next step hada. I also got a clip of one of the traditional leaders in Dhahar on BBC. He said, Qabiil inuu Qabiil kale tirakoobo maaha sharci smile.gif Sidee, wax loo gali doonaa?

loooooooool ,, dhib ma leh , waa mushkilada dadku marka aanay doorasho wax la yidhaa aqoonin oo ay u haystaan in la tirinayo ,, :D ,, xaganba qaar baa diiday oo yidhi farahaa yurub la geynayaa ,, markaa dhib ma leh ,,,

marka doorashadu timaado uun baan maqli doonaa iyadoo la leeyahay diiwaangelin ha na loo sameeyo si aanu u codayno ,,, :D