Sign in to follow this  
Miskiin-Macruuf-Aqiyaar

Unusual Nicknames

Macalin   

Rocks' significant other!

Wallahi am not making up this folks..am dead serious..

I know dhuusaye-he lives in my city..i just met him earlier today!

and so are the rest!..but this ppl do exist wallahi!

Lefty   

daaaamn..Lakkad@looooooooooool

yo' I haven't laughed this way long time maaaan..is all good...I don't know if he's the same but I swear I know one guy named Dhuusaye..We used to be class mates back in the dayz.

MY cousin's nickname is Kamakace and ppl call him that name like it's his real name.

And I know a girl named Manoogto (NO matter where you go, she's already there)..that's how she got that nickname.

Also, I know a guy called Axmed Siigo..I don't know why they called him..but his addiction sounds clear.

These ones cracked me tonite...

BiiQaaye

iswalaaqdo

Laxwase.( ONe of the top Officials back in the dayz)

Abdulle *** weyne (a Well known Somali Police)

Madiido

Suleeqo salweyn

Shiiraaye

and others...

I ain't playin' I'm just sayin'

LOOOL acuudu bilaah, lakkad stop making some of the names up loool@madiido.

Anyways the only funniest name i heard in my life was Xawaaji. He was a friend of my brother and skinny as hell....

Salaan...

LooooooooooooooooooooooooooooooooooL. Waraada kac mataqaaniin tutigiin. Camiraad aa keenteen meesha. Kamoon, I was talking about real nicknames that exist, not wax la iska soo aliftey.

Barwaaqo: Ilka Maqas. :D LoooooooL. Was that supposed to mean how fierce teeth you got up there??????? See kuu kasey lee. What else do folks call you? Gacmo Burus? Fara Babis? Xaajiyo Dhagax? ;)

Jamaal:

Ina S--l Weershe!!!!!!! LoooooooooooooooL. Waraa kac. Kac iyo yur. Mayaa, Kuunto Qalooc!! LoL. Maxaa kale tiri, duqa. Ina Gabar Ku kaadshe??????? Yaa salaam. Ani waxaa ogaa gabar lagu niikin jirey, kaadi mee sheekada gaartey. icon_razz.gif

Muraad: Ar muraadkaa maa kasin bo. Maxaas tiri? Shuun Waraabe Bariis?????!!!! Bisinkoooo. Macbuudka iyo maradkiis. Shuun waala kasey, waraabena intee ka imaadey? Bariis aa hadana? Kuwaas dhan isku meel magalaan ee wax kale la imoow. Ani Shaneemo Shuun anoo yar ku dhuuman jirey oo Kaasa Balbalaare ku taaley, adi kadareey ahaa lakiin.

Rock's Chicken {oobis}: Tuur Taako kulahaa. Naga daa bootada. Walax macquul keen meesha.

Filsaneeyna waaka dartey bo, Xawaaji kulahaa. Mayaa Qurfu iyo Heel, mayaa Dhageyare.

Lakad, adina waa camiranee yaal. Sheekadaa buur karoole latag. smile.gif

Stockholm: San tuuji aah?? Tuujiga ciyaalka loo dhigi jirey miyaa, mise wax kale oo la tuujinaayo waaye? Naga tag.

Nuune, naga daa adina qaafka kale.

Ar kuwaan aa ku daraa qabsada hee:

• Shariif Shukula {I assume you might know what shukul means. To me, shariif and shukul are oxymoron. They can't possibly co-named to one person. And yes, it is true nick. That name was on the news the other night. He was kidnapped or something bad happened to him. I just read from another website}.
  • Qaarad Qaanjeerle.
  • Shiir Sanbuus.
  • Safiyo Fimidool {mayaa Tylenol, mayaa Aspirin, mayaa...}.
  • Cagoboolo.
  • Buunshe.
  • Ismaciil Shiir Dooro :D Maan.
  • Waji Ganbaleel {whatever his face looked like, this person must have a WEIRD face enough to be called that name}.
  • Lugo Burjiko {I guess it is more than dalbo}.

Haye, kan qaafkaan aa iska camiraa ee waligiin ma maqasheen: Sheekh Shaxaari. I am sure this nickname might exist in somewhere, but I don't know if I really heard it or not.

Macsalaama!!

OG Moti   

Funny names but real some were my friends ..

Ali dhafoore

hassan ilko balaq

samatar dhuusaweyn

ali dhiiqaaye

qadar futofanax

xaar dooro <--- they called him that cause qashinka ayuu waxyaalo karaadinjiray

sacdiyo fodho fodho <-- wey bari kuusneed " hage danbe waxey aheed waxaan la arag"

leyla sandooli <-- long noise

more to come cause all my neighborhood guys and girls had nick names mine no way i am telling u

Macalin   

YAHUU YAHUU YAHUUU!!!

MMA>ADIGA ALWAYS U GOT SOME TO SAY..SHEEQ SHAXARI IS YOU..DHOOROS. DID U SAY HEBLO BURJIKO?..WID WARAA

HOOYO> KUSOO CELI..FADUMO HIIII?..GUSSEY AAA?..SHE ACTUALLY HAS THAT?..MAXAY? AACUDKA!

OG-MOTI-NAGA DAA YAQE> SOMEONE NAMED "FUTTO FANAX?..YAHUUUUU

LST>DID U SAY SHALUU BAKHTIYE?.AS IN HE DIED SHALAY?

ONE MORE,FOR THE ROAD!..I REM HER.

MAMA BARRI WEYN!!

XAAJI BARIIS

YAXYA CUMUL W*S!( THIS DUDE APPARENTLY

LOOKS FOR NAAGAHA UMUSHA!)

ABBAS SHARMUUT (THIS DUDE IS A PLAYER!..STRAIGHT UP..WALLAHI)

Macalin   

Correction..that should be "UMUL" and not "CUMUL"..BISINKA

ONE MORE..

MAXAMUUD DABA TAAG !!!!(WHEN HE WALKS, GUESS WAT, HIS ASS WAS UP!!..LOL).HES DEAD..ALLA U NAXARIISTO

nuune   

waraa lakkad dadka tallaffay oo aakhiro ugalbaday kadhaaf ciyaarta yaah,hadhoowto wuu kuu qabsanaa,maxaa saas ii dhahday uu kudhahaa,intee galee markaas,somalionline aa qabsanee miyaaa!

Shiish   

Waryaada idinka beenta naga dhaafo..Magacyo been ah nagu dul camireysaan. War wax kale la imaada...Filimkii Cabdulaahi jaajumow aad meesha la imaatay. Waxaan mar hore laga tagay...wax cusub keena maraxyaalyahow.

i jiid ama aan ku jiido