Sign in to follow this  
-Serenity-

Member of the Moment

^ Awww.. respekt.gif u two.

She is the progeny of Queen Ma'at Laila of Awfat

We call it a "value-added" catering designed to vertically integrate SOL's chain of services and to further strategize for the unparalled distribution of quality content.

LSK, thats high praise... now I'll have no choice but to stop the mischief and live upto my status. :D

Suffer me to take a leaf from the book of Abi Tayyib; he recited the following verses:-

(Curling)Ùلو كان النساء كمثل

Ù„Ùضلت النساء على الرجال

وما التانيث لاسم الشمس عيب

ولا التذكير Ùخر للهلال

ولله در ما قال, بخ بخ !و يا لجملال الترتيب والابداع

:D

Castro   

Mutakalim, are you sure this is Abi Tayyib? The second line sounds awfully Starbuck-ish. :D

Relieve me of my ignorance.

If the rest of women were like [Curling]

Women would, indeed, be superior to men

The femininity of the Sun is not a defect,

Nor is the masculinity of the moon an honor

Castro, there is your translation. You're seeing Starbuck-ish stuff everywhere ma istidhi? :D

And you guys wonder why I adore The Eagle :D . Thanks Muta. That was nice of you [and accurate if I may blow ma own horn]. smile.gif

Castro   

Originally posted by Curling Waterfall:

And you guys wonder why I adore
The Eagle
. Thanks Muta. That was nice of you [and accurate if I may blow ma own horn].
smile.gif

This is beyond excessive. It's an assault on our senses and sensibilities. :rolleyes:

Muta? Oh how the mighty have fallen.

[QB] If the rest of women were like [Curling]

Women would, indeed, be superior to men

The femininity of the Sun is not a defect,

Nor is the masculinity of the moon an honor

My freinds,I am a LIVING[Yep,Breathing]testamonial to the above xayesis. :D

I seen it[bless Her]

Ps. Check payable to McPharax Inc

Originally posted by Ducaqabe:

I see excessive xayeysiis.

Jealous, are we? icon_razz.gif

The topic wasnt about me...and I didnt mean it to be. Honest :D . But I'm liking it...and why shouldnt I.. this is my 4th year anniversary as a member of SOL. So lets celebrate CW and Rahima n MMA too.

bow.gif

I know I should get a life... ermm.gif

Simply_I   

The topic wasnt about me...and I didnt mean it to be. Honest
. But I'm liking it...and why shouldnt I..
this is my 4th year anniversary as a member of SOL. So lets celebrate
CW
and
Rahima n MMA too.

bow.gif

I know I should get a life..
ermm.gif

No you shouldn't we've just met! :D

The poet has indeed this time, really spoken the truth!!!

Pi   

I think Tuujiye should crash this party. He would'nt appreciate others being all lovey-dovey about someone else when he is Man of the Moment. Holla back, T-Man! :D

Baluug   

700 posts!! Can you believe it? And to think that when I came to this website, I thought I would never make it this far(mostly because I thought these guys forgot about me, how long it took for them to let me in here). So anyways, I'll take that Member of the moment award whenever you wanna give it to me!! I shall also gladly take the monetary award that goes with it....What? You mean there's no money? You're kidding, right? You're not? You mean I'm still broke? Oh man.....

Tuujiye   

dalaq kulahaa asoo wato fargeeto uu libaax san ka taabte ku taago.!!!!!!!

Waraa LST waxa aa igu sameyneesid ayaan oday ila shaqeeya u sheegay.. waxaan ku dhahay adeer ninkaan weyn waxa uu ku kacaayo maxaad u taqaan?..Odaygii intuu garka salaaxday buu dhahay.."wale adeer hadaa run rabtid anigu waxaan waxaa u aqaan KARAKTER ASANSIINYO"..KKKKKKKKK.. Mukulaal haku afuuftee beenta aa suuqa galineesid jooji...

Warkaan 4 nin aniga iga horeeye aa sidaas ugu gashay.. aan ka bilaabo victim numaro uno..MMA.. Odaygaan 2002 ayaa suuqa ka saartay asoo burashadiisa wili bajaq ka kaban..Nuune..2003 aa eey cune hada waxaas noqday Dr.phil oo bajaq kaste umuuraha ayuu u dhisaa..Waxaa kuu soo haray Checkmate..bajaq aan SOL joogin uusan gabay u tirin ma jirin ilaa aa qarxisay oo dhahday "lee waraa checkiina, gabartaada hada kuu dhalatay ma aheenoo .... " ey ween aa saas ku dafay sxbkee..waxaa soo haray Qac'Qac.. Sol wuxuu kusoo galay asoo gacanta ku wato oo dhahaayo hoo abaayo ii qabo, adaa maalin kasoo hor baxay oo baray bajaq yaasha tan ugu xun, ninkii dhan buufis aa ku dhacay oo ilaa iyo hada bajaq kaste in ee asaga la dagaali rabto uu u qabaa...

Now.. Anigoo ah Ina baqti lagde, rag yaqaa, fadhi ku dirir, qaarmaroodi oona ku magac gaabsada "abaayo asxantu" ayaa ii soo dhigatay ma ahoo.... waxaa la dhahay hadii la is qarxinaayo, sifiican aa la isku qarxiyaa soo masoo bood boodaa hee jar duqeed camaleeti?...

Now.. I finaly got some recognition around here... marax yaashii i necbaana waa maseereen..

Waraa ani horta maba jecli wiligeena ma jecleen maamulka iyo moderatorska SOL..got banned 2wise and been attacked by every freeking chick in here and every freeking wadaad and every freeking single mother and every freeking flight 13s in here.. I came to SOL when it was all girls and now is all .......kkkk...(<---bajaq ku buuxi).... :D ...but haduu ina baqti lagde heerkaan gaaray, Sol yaa ka celinaayo!!!

Sol dad cusub aa imaadeen oo magac yo tusbax camal u dheer wataan. Malaa magacooda oo sedexan ee isla qoreen ileen jiro farsamo xumo oo ka imaaday xagaas iyo reer flight 18 baa jirta baryahaanee!! So does of you who don't know please hana baranina hadaan kuwii hore u bartay maaro u la ahay oo meelkaste ii istaaganee..exm.. Mutakalim..Ninkaan wuxuu kasoo haray wadadadii loo diray dhulka iskiimooska dagaan! I don't know sida uu aniga igu soo helay..English waalan uu qoraa oo u qabtid in xarfahiisa AK47 lagu ilaalinaayo..maba la kari karee..see loo hingaadinaa?????...Mutaa!!! sheekha naga nax yaaqee... Somaligaada xitaa ani ma fahmaayi maxaa yeeli waagaa somalia ka tagtay Carees Ciise Kaarshe Ilahey ha u naxariistee aa 1 sano iyo labo bari jiray..Cariis Ciise gabayadiisa aanba xawili la'nahay adiga xagee joogtaa??..Somaligaada oo kale in lagu hadlo hada aduunka dhan aas ganaax ka yahay..ayayayayaaa!!

Waxaa kaloo iska dhex arkay MMA.. ninkaan sheydaamo aa la hadlo been aa u qabtaan..Meeqo luqo uu yaqaan maka seysaan.. Shiine hadii rabtiin xitaa waas ku qudbeynaa..Aloore ani waxaan is dhahay wadankaste sheydaan ka imaadi aa ninkaan bandar ku dhex leh..Maalin Hore wuxuu ii sheegay da' diisa gariirka aan gariiray naxdin daraadeed iyo yaab awgiis, surweelka suunkiisa aa iga dhacdhacay..Ficiis danbas waaye reer aaqiraad waa dhaafeen..

Gabdho badan oo midab takoor igu eh aa jiraan iska daa dabeecadeedee..sidii madowga loo necbaa in the 30s ee ii neceb yihiin..wax aan ka sameeyeyna makasaayi..LST aa ka danbeeye falkaas..

Anyways ciyaalka xaafada lee aniga ka mid ahay so hadaa tahay ciyaalka xaafada iyo aniga best friends aan nahay..Laakiin Ciyaalka xaafada leader waxaa u ah Nuune halala socdo yaah!!!

:D:D:D;)

Wareer Badanaa!!!!