Sign in to follow this  
Archdemos

Losing her faith

Polanyi   

Rhazes, did I see you were Marx? You are not mARX. you are not raamsade neither. You are either napoleon or more likely cicero. Cicero, nice to meet you again. Btw, are you isaac newton ?

Abtigiis   

Fadiilatu-shiek Karl al-polanyi, go no further than Napolean. His use of foul language is showing. Cicero ma aha.

Wuxuu rabaa meeshan SOL ah in uu ilaah baa jira iyo majiro uun laga doodo. maybe that is her forte, laakin dee appetite ayaanaan u haynin and we are right to express our concerns.

Maaddeey   

Originally posted by Kool_Kat:

quote:Originally posted by NGONGE:

KK gives an ultimatum and says if the faith means following a certain group, consider her out.

Wait a minute!!!!! When the hell did I say this waryaa? War ayaamahaan SOL iyo masabidaad maxaa lakala siiyaa? War yaadahee! Nagadaa dee NGyoow sheekada aad xawaajiya iyo filfisha noog dareyso...

Sug, bal. saan adi ma dhihin miyaa?

Originally posted by Kool_Kat:

quote:Originally posted by Dhubad.:

Indeed, dadkaan way la fogaatay, nacaybkay Al-shabaab u qabaan waxaan kacabsanaa inay diinta ogabaxaan!

Diintee? Hadey tahay midey AlShabaab wataan, count me out...

Abtigiis   

Waraa Maaddeey,

Stop twisting people's words for your malicious use. Alshabab diintay wadaan banaankaan ka ahey doesn't mean muslim ma ihi.

Aniga laftigayga Alshabab diintay wataan shaqo kuma lihi. Sheikh Shariif ayaan isku diinnahay.

Polanyi   

Abti. I am good at analysing the way people write. Napoleon isn't the type that writes " despite your historionics, the pedantics of the cafoons of the bafoons of the dichotomy". He was a simple fellow. :D

لو كنت تعلمُ ما أقول عذرتني

أو كنت أعلم ما تقول عذلتكا

لكن جهـلت مقالتي فعذلـتني

وعلمتُ أنك جاهلٌ فعـذرتكا

Intaas ha inoo ahaato, adeer. smile.gif

bilan   

Madeey muslinka badankiisa waxay al shabaab wadaan banaanka bay ka yihiin in yar oo dhunsan mooyee, adna intay goori goor tahay banaanka ka mar. mise qofkii kuwaas ka hor imaada waa gaal agtaada?

Waar Maaddeey yaan la fogeyn. Nimankaa wax wanaag ah ayaan ku arkay oo ku raacsanahay haddii u yiri, yaan iimaankiisa la question gareen.

looool@ Karl. Napolean's composition is as polished and varnished as the half-wit who has been haranguing me all day. Be that as it may, I am not under the illusion that Abtiga is Napolean even if they share a penchant for insufferable composition.

Abtigiis   

Maaddeey, Dr. Ibraahim Xassan Cadoow maalinkay dileen ayaan Alshabab diin ku kala leexanay. Adeer naga jooji Alshababtan aad diin nooga dhigaysid. Argagixiso foqal argagixiso.

Rhazes, carabiga ma aqaan laakiin 'law kuntu taclam maa iqauul...' iyo wax lamid ah waan arkaa. Waxaa tidhiba lagu yidhi ee halkaa inoogu daaa. But i can understand why it has to end in carabi. It is to give the impression of a person highly knowledgeable about Islam and supposedly that proves your doubts are not merely the result of imbibing texts from mission-colleagues. It is an alibi, I understand. Waxba kama qaba inaan halkaa ku daysano lest you will lose your intellectual muse by debating with kids and dogma-believers.

P.S. no harangue adeer. I am only trying to remind you sometimes what you think of yourself is not necessarily what you are.

bilan   

No one is questioning him, laakiin qofkii kuwaa wanaag ku sheega waaba u baahan yahay in la su’aalo ilaa uu runta arko. They act like inay dadka diinta ka xigaan iyagoo soo calamo xun.

Maaddeey   

Bilan, Shabaab hadeysan Gaalo ahayn isk 'diin' baan nahay haddiise aad Gaalo u taqaano, maxaad iyaga ka rabtaa? sow dadkey dilaan un maaha? adaaba ka daran oo Muslim gaaleysiinaaya e.

Waxaan sheegay un in NGONGE usan jeebkiia wax kala imane inta ay gabadhu sheegtay uu sheegay.