Sign in to follow this  
Gediid

Sangub added to Hennepin Countys most wanted

Kool_Kat   

Sheekha, dee anigu da'deyda saxda ahaan ku imid...Waaxay waxaad ka hadleyso?

Hunguri, ma 1993gii markii lagu soo kaxeeynayey baad 25jirtay, bisinka bisinka...Ani wili diaper baa ii xirnaa aan u maleynaa... :D

Dabshid, mawaxaad sugee inaan age-keyga kuu sheego...How old do you think I am, horta?

lol@adoo 25 jir ah aa 10 jir ku imaatay. Indha adeegaa.

KK, somalida always believe iney cadaanka ka aqli badan yihiin.

This reminds me at one time back in late 2004 anoo mar favour naag islaan somalia ah usameeyey.

Turjumaan ayaan usameenaaye along with her family doctor.

At the time, she just signed up with the family doctor, and one of her children had deformed hands, aallaah u saadiqo wiilka, anyways.

The doctor was just getting some background history from the child in question and he obviously can see the child has deformed hands, before he started with his questions, she asked me to tell him before anything why her child's hands were the way they were. She told me to inform him that when he was a little baby in mogadishu during the war, he was outside and a bomb landed on him and thats how he ended up losing his fingers and what not etc. I looked at her and said, I am sorry, I can't lie(in somalia).

So the doctor turned to me and said, can you please tell me what she said? I said, nevermind doctor, she was just telling me stuff from back home. He laughed and he said, go on and tell her she has nothing to worry about.

I remembered this now because, somali people have tendency iney been indhaha dadka ka geliyaan.

To the person who asked how we know the victim was under age? It doesn't matter if she was 30 jir, rape is rape, he violated her, end of discussion.

Kool_Kat   

^Aboow iga daa nooh, ani aad aan u xishood badanahayee, wah!!!

Sheekha, you mean in 1993? War heedhe xuur baan ahaa markaas...

Som@li   

kk,Waan ogahay in aad adan wayneeyn, laakin waxaan ka yaabay odayadan meshan ku jira sida sheekadu isku kiin baxdo.lol

Hunguri   

Waa sidaa weeye. Waxaan xusuustaa. Riwaayad Somali ahaydoo. Nin ayaa walaashiis waxay ku tidhi guursoo, waxaad ii keentaa gabadh aad guursaty. Kama danbayntii ayuu guursadoo dee qoftii ayuu gurigii keenay. Walaashiis, ayaa farxad is qaban waydoo markaasay u mashxaraday. Guess what he said :D . Wuxuu yidhi!

Naa igaddaa, naa dee igadaa ha igaga mashxaradine, hadii kale way iga cararaysaaye. Allaaba og sidaan kusoo helaye ;) Read between the lines :D

Hunguri   

loooooool@ Nepathy. Waar inanta noo daa hanagu dirine. Niyow, waamaxy qofkan ( il fuurka ah ). Dee saaxiib naga wareegso. G'a nagasiiso abaa. Hdii kale, sida moos camal aa kuu fiiqaa. Isbarmuuto cammal aa kuu cabaa :D . Qori cammal aa ku yuubaa. Shaati camalna waakuu feeraa. On top of that. Buskeeti cammal aa ku riqdaa smile.gif

Kool_kat, inoo wad abaayo hee.

Hunguri   

Kool_kat, markaan Xamar joogay. Ayaa maalin waxaa dagaalamay. Reerkii aan dariska ahayn. Markaa iyagoo isagu hanjabaya ayaan maqlay :D Moos cammal aan ku fiiqaa :D Walleey iga tahay anigu waan maqlay uun walaalo.