Sign in to follow this  
Jacaylbaro

Difficult to find Mr. Right?

Taleexi   

Regardless the author's persona, the problem persists! as they say; what you resist persists. Malika hadduu qoraagu saa u fiican yahay maad ku eegtid inader, @ Ismahan....naga daa ciyaarta, and finally, I'm Zack's and Ismalura's wedding planner, so far no major obstacle I see

Taleexi   

Sannad wacan oo wanaagsan, waan kaftamayey, oo waxaan ku idhi markaad difaacday M . Mukhtaar, maadba ku qabatid, yacni hit on him

Malika   

^Gaartee - there is an unavailable sign on his forehead ..;) - He is a good friend - dee miya qofkasta laa 'hit' gareneyaa miya? :D

ps.Sanaad wacan oo wanaagsan to you too inadeer.

Malika   

^:) , xitiraan qiimo badaan baa noo dexeeysaa M.Mukhtar -

ps.You suggest I become a home wreaker? inadeer maa saas baad ii necebtahay? I am disappointed cousin - maa aniga aa gabadha reer heblah aa ii daheysaa guri reereed jeebi?

pss. Yaaa tol ii ahay meeshaani! Ninkan xaal haa laa iga qaado

;) - jokes!

Taleexi   

Malika: Xaal waan bixinayaa inader of which I will pay it handsomely and in a timely manner. Ismaluray, ninkaa Zack ah inaad isla keeni lahaydeen bay u egtahay, waa haddii aad magacaaga micnihiisa ka run sheegaysid, ee naga daa rabshada.

Ismalura   

He thinks naag Canada ku halowday in aan ahay and I think he is a chauvinist Farax who just wants to put down the sisters. Ninka in aad isku keen disho miyaad rabtaa marka?

Taleexi   

Horta naag/gabadh/gabar Canada ku halowday ka dheerid, markaas adigu gar lihid, Zack-na gar leh, anna gar lihi, isku soo duuduuboo haweenay Zack dhiqi karo waad u egtahay, even when your afmiishaarnimo put into the calculus.

nuune   

Meherka Zack iyo Ismalura ma ku dhawaaqaa, laakiin walaashey Ismalura iney minyaro noqoto dooni maayo smileys.gif ee bal Zack waxoogaa ujuurada afar jibbaar ha iiga dhigo aan dhowr tusbax ku soo iibsadee gabadhana aan kugu xiro, illeen maghrib roobaboow iyo gabadh guurkeed waa la dadajiyaa smileys.gif

The chasm of the sex-ratio in our community is continuously widening. And there are no easy solutions. The numbers are staggering and unless our sisters make difficult choices they are doomed to single life. Realistically speaking, there is no creative formula for this type of problem. It is a unique problem that extends from individual source to social realm. It is the type of problems that germinates from dreadful personal decision before it morphs into monumental social problem. The amazing thing about this unique personal and social problem is that we have always had a viable remedy; but sadly, it is remedy that is scorned time and time again by many of our sisters. It is the practice of polygamy. Desperate moments require desperate measures, If we genuinely want to turn things around, we need to give a serious thought about adopting polygamy in our diaspora communities. The choice is stark and inescapable: you either choose to share, or live single life until you reach your expiration date. The choice is yours girls. Keep one thing in mind though, the choices and the decisions you make today will ultimately shape your future. Don't be a dreamer, be a realist, for it will do you good in the long term.

Somalina   

Adiga riyada iska jooji. Isxaana isku fal fadlan...

Baadiye ma joogno, kii polygamy galana federal gov ha loo sheego. Very simple really! Dumarkana waxay doonaan ayey sameynaayaan 2011 ayaan maroynaa, reality-ga la deal garey, haka ordin hana deny gareyn.

Magacuu wado iyo wuxuu ku daldalmaayo la isma barbar dhigi karo. Cajiib.

Ismalura   

@ Somalina ma ka heshay. Markii si quman wax lagu waayo meey threat is ku badashay.

@ Man of freedom Ina adeer the false scarcity principle waan ka soo qalinjabinay. Even if this were true I would rather be single than share a man....there is more to life dee.