Sign in to follow this  
Jacaylbaro

I LOVE YOU

:D

[Edited] It's not funny. Where do you find sh*t like this? :eek: Grrr. I feel sick.

[ July 20, 2010, 01:15 PM: Message edited by: sheherazade ]

Somalina   

Afka yaa kuu geliya xaarkaas, sawirna kaa qaada adigoo laqaaya! dad badan aa ka shaleyn(regret) doona iney soo galeen meeshaan! I closed my eyes right away when I saw it. Oh Sh!t! :eek:

Allah haku soo hanuuniyo, waa khafiiftey, hadaa xaar soo gelise meeshaan. uuuuuuuuuffffffffffff

NGONGE   

^^ "maryaha ayuu dhigtay" is the wrong expression to use here. Waaba sakaraat (mese saxaraat bay aheed?). :D

I expect nuune to arrive any minute now to tell us about the different types of love and how this one is known as nooca caluusha socodsiiya or something.

Juxa   

yuck^^^ ngonge JB tolkiisa adigaa ugu sukeeya ee ma bixineysaa quraan saar cost mise maya

qaaraan should be last resort

Kool_Kat   

LMAO @how this one is known as nooca caluusha socodsiiya or something. From the looks of it, calool socoto uma eko, ee calool adag buu u egyahay... :eek:

I thought that was saxan rooti saaran tahay, til I read NNC's post...Anoo is leh what hell is she on about, baan dee sawirka ku noqday! Alla maxaa igu watay?

JB, wax uun aan post gareeyo meey kaa tahay?

Kamaavi   

Originally posted by NGONGE:

The irony of the title and the poster's name are lost on most of you. Jacaylbaro indeed.
:D

Baro is one dirty dude. He may post something so ****** that even the rats lose respect for him. :D