Sign in to follow this  
LayZie G.

Tuujiye: To be or Not to be a Gaal:that is the question

Tuujiye   

Ibti nuune nabad doon ma aha yuusan been kuu sheegin! isku dirka aduunka waaye!! nin niikinaayo aa dhahee nabad doon!

Ailamos waa Layzie oo caqli leh.. they believe the same, laakiin diinta buu ka badshaa Layzie and i'm sure ninkaas in uusan Muslim aheen......

Laakiin why is your luuq full?

Wareer Badanaa!!!

nuune   

^^ Tuujiska, War gabadha Luuqeeda ka bax, ee xaalka bixi, xaalka lagama baxsho luuqa see waaye beezaani aanba kuu heestee

Ibtisam   

^^^It is not, your probably tried to PM Admin instead of me :D I want my xaal public, since you attacked me publicly icon_razz.gif

Loool @Ailamos waa Layzie oo caqli leh!!! :eek: Next you are going to claim Layzie is Ailamos script! :D

Lool @ nin niikinaayo aa dhahee nabad doon. nuune wuu so ciyaar jabbi!

Nuune dont call her gaal, till ay iyaad sheekgato. :mad:

Tuujiye   

^^^ maxaa ani lacag maan bixinooyaa? iimaan zurug! halahaas qalqaalis mee kaa tahay? kumi ma lihid adiga!

Layzie-gaal kulahaa loool... kaalay adiga how come malagugu soo boodo?

Wareer Badanaa!!!

nuune   

marax waaxid, abidkeey aan ugu wici jirey Layzie-Gaal, ma waxaad i leedahay waxbaad u qarin jirtey :D waa bilaabee yeah markey adi kaa qodey :D

B   

Originally posted by NGONGE:

quote:Originally posted by B:

Do enlighten me? Does it have the same meaning for all people? is there a universal faith? No! therefore there is no absolute definition of faith my friend.

There is, you pointless lamppost. Look it up.

For instance, I believe that you are a troll. I, me, aniga
believe
you are a dithering troll. What anyone else believes about you does not concern me and is not going to shake me from my belief.
But surely NGONGE, that’s your own opinion isn’t it my friend. Post that same question to someone else and they would have a different responds!

You still haven’t answered the question! Why haven’t you answered the question? Is that because there is no tangible and absolute definition of faith!

Tuujiye   

:D:D:D Waraa nuune adiga iyo gabdhahoo kale aan kasaayo ganbar gaaban aan idiinkugu fadhiyaa!!! war qoftaan saan u difaacaaye, oo aan xabadka ugu garaacaaye burankiito aa igu dhacday kawaran!! markaas intee luuq kasoo baxday bee dhahday "cothlic faith ayaan jeclahay laakiin muslim aan ahay" najeynaa!!!!! waraa wiligaa buufis kaas ka weyn ma aragtay? qoftaan nin yahoo quraanka boobsiiska aad dadka saari jirtay saar please!! kor iyo hoosna u malaas!!!

Wareer Badanaa!!!

B   

Originally posted by chocolate & honey:

B
I would advice you to close your mouth for a second and let it connect to your brain for a feedback. LG atleast knows whats she is doing and she is at take-no-prisoners stage. But you just sound, ehem.. disconnected.

All religions are not equal.
Islam IS superior!
. If you doubt that, then re-evaluate your allegiance. :mad:

In your haste to silence the voice of plurality and religious diversity, you want to categorise people into two binary categories – Muslim or gaalo. This is very simplistic my dear and indeed reflective of your ignorance.

nuune   

^^ War adiga meesha ka bax,

Ibti, actually I didn't call her Gaal, kutaab zero ma wato :D that is how I have being writing her name: Lyzie-Gaal since zamaan nuuxii :D

Kool_Kat   

Sheekada sidey usocotay Tuujiye maa apology Ibti PM ugu dirirabo? Waawareey! In the name of Islam camalaa? icon_razz.gif

It is very rare iney igu dhacdo 'afkii baa juuqda gabay'!!! :( I really, for the life of me, couldn't get past 'My favourite religion in the world is Catholicism'...Could one be Muslim and favor anther religion over Islam?

Malaha anaa wareersan! :confused:

Tuujiye   

^^^ jini baal baaloo aa qabtaa!! yoomul qiyaamo aa soo dhaw yaree ee bax masaajidka iska gal aan ku dhahay... nuune asoo wili niikinaayo uu gabalka ku dhacaa....

Ibti qasab waaye in aan u apologize gareeyo maxaa yeelay, ibti was right! and I was wrong in some what.. laakiin Ibti iyada Ailamos in aan iska ignore gareeyo ee rabtaa nooh!! but I guess I will do that too.. see yeelnaa dee afkii baa juuqda na gabayee!!! "baadari imaam leh" sub xaanalaah!!!

Wareer Badanaa!!!

Originally posted by Tuujiye:

qoftaan nin yahoo quraanka boobsiiska aad dadka saari jirtay saar please!! kor iyo hoosna u malaas!!!

*Splutters into her drink*

Tuujiye, waxbaa lagu tusay, huh? I have never laughed so hard. :D

AYOUB   

Originally posted by Tuujiye:

waraa Ayuub maxaa la qeelinee qashiin yahoo!!! aniga maa isu aali rabtaa???

whats wrong with qofka gaalka ahi haduusan diintaada lasoo fara galeynin??? ama eesan si siyaasad ahaan u xaqdareyneenin? I have no problems with gaalaada diinta islaamka soo fara gashan oona xaq dhooro...

I have problem with kuwa qashinka ah oo diinta buufis ka qaaday oo malinkaste buufiskooda anaga nala soo raadsada iyo kuwa diinta ka baxay oo cayda iyo qurunka nala soo raadsaday!!!

Yes yes, sure sure. Marka hore fataadhuglenimada iga yaree, cid qaylinaysa oo aan adiga ahayn majirto.

Not having a "problem" with a non-muslim and loving one "like brother" is not the same thing. Layzie put you on the spot and you seem to fold like a cheap tent.

Tuujiye   

Ayoub are you a muslim? do you believe in Islam?

I believe in Islam Ayoub do you? please answer it... If you want to come out, is a perfect time to do so duqa lool...

Ayoub I know in ee u jeedadaada tahay wax kale because you think I have something against your ciraaqi flag, laakiin don't use a failed argument to come after me dhoore yahoo.... come at me with some thing legid that you have on me loool... qashin yahoo cuqdada ka buuxda bax suntaada ula laabo Politics sectionka... meeshaan sidii duqsigii camal ayaan kaaga buufin doonaa!!!

Val, wax ma ogid ee bal sug! war anoo qarwaayo aan xalay seexday...

Wareer Badanaa!!!