Sign in to follow this  
nuune

For lazy wives husbands

Buuxo   

Nuune,LOOOOOL. Ileen khuurinta darajo sare bey iisheeya,waa kheyr. JB wuu inu is'ilaaliyo marka , Awliyo nimada waa lagu la heysta.

Kool_Kat   

^What's with the tuf caleek? Wax maa kusaxatay?

JB, Sida xan igu soo gaartay, cuudiskaaga ma'aha cuudiska uu rabo...Cuudiskuu rabo 'nooc minal Jabaan' aaladhahaa...Ana bal lacag waan rabaayee, hadaad machinekaas hesho bal wax iga soo gaarsii, not in S/land currency pls... :D

looooooooool@SL Currency ,,, that will never happen KK ,,, xataa anigu wax doolar ka yar ma rabo.

cuudiska uu rabo oo dhan waan hayaa laakin odaygani awliyo ayuu jinka ku jira u haystaa

Buuxo   

JB,lol@jin aa ku jiro.laakiin ,awliyad soo ma'ah kuwa mingiska saaro.Mise kuwa xeerta oo timaa baxsado.

NGONGE   

KK..so JB moo odhan ninko jinn ba ku jira? Wadaado candhoof bay tufaan markay es yedhaahdan jinka saaara. Say it with me: tuf caleek, nuune. :D

nuune   

:D:D

Niyahow Ngonge, ninkan JB yuusan ku waalin, anigu waan iska ilaalshaa, wuxuu wado iyo wabiyada yaa weyn,

wankaan waa weyraxaa, walaxuus wadyaa :D

Haneefah   

^LoL. Thread Nuune, JB, and NG ku jiraan oon lagu wareerin miyaad aragtay? :D

Mid wacan to you too, Cabdiyo (it's morning for me actually) smile.gif

Kool_Kat   

Originally posted by NGONGE:

KK..so JB moo odhan ninko jinn ba ku jira? Wadaado candhoof bay tufaan markay es yedhaahdan jinka saaara. Say it with me: tuf caleek, nuune.
:D

I hope inaa cadayatay uun! :D

Way back when, in Somalia, my older sister got 'qun'...So for one reason or another, she used to go to the neighbour lady early every morning, soon as the lady awoke...They said 'way ufiican tahay qunka in quraan lagu tufu inteysan iSlaanta cadeysan'!!!!!!!!! To this day, over 25 years later, my sister vomits if she is reminded of that time 'OH GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOD I CAN STILL SMELL HER MORNING BREATH AND CANDHUUF ALL OVER THE SIDE OF MY FACE, COOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOC'...Allow kuu naxariiso dheh islaantaas...

Originally posted by Bella*Princess:

^^
:D

You are awfully lazy ibtisam! There is nothing more entertaining that doing dishes! These westernised somali women need to get a grip and start enjoying housework! No matter how educated we are, we shouldnt forget our values and social responsiblities!

accepting western values is not good. Women should have their own standard of self! adopting western values, like having a career and delaying marriage and having children will lead to the end of humanity as we know it.

usheeg ghadhahaan kibray bella princess. :D