Sign in to follow this  
Buuxo

AfroGurl You Shall be Missed!

MZanzi   

Ngonge Old Trafford is not a happy hunting ground for Benitez, he has never achieved a win there as manager barito arkena insha'allah

44183_news.jpg waa lagu qasaaray Giovani Dos Santos Loaned From Spurs To Ipswich Town

MZanzi   

lol Kool kat..malagu so dag dagi jirin afro beesaniyad ma aheen askari eey ahed ..dadka beesaniyaasha pm lagu bombard gareeya

BOB   

Cabdoow...I warned you against posting your pic on SOL...rag feero dooro leh aa feero ugu faanee...maxaa laguu daba geli waayey...let's face it...guys simply envy you my brother...I told you before and I tell you again...because that's THE ONLY way they could get one over you by publicly humiliating you and making you look bad...bal maxaa uga galay hadaa Cumar ama Caasho midkaa doonto tahay ama aa la baxdo? ma iyagaa ku dhalay? shaqo la'aantii ayaa dadkaan ka badatay ee don't waste your time on apologizing because you owe anybody nothing...!

Peace, Love & Unity.

Peace, Love & Unity.

Buuxo   

Originally posted by Kool_Kat:

Waligey naag ma'i niyad jabin, but AfroGirl did? Qalbiga qabshax aas i dhahay markiin ogaaday...Gabdhaha iyadoo kale eh waa yaryihiin, afSoomaali fiican ku hadashaa, afJini haba sheegin, afSawaaxili xerada qaxootiga ee uga soo taqa sustay, afIngiriis dhagehey ulaabee - intee laga helaa taasoo kale?
:(
Haba igusoo hadal qaadina sey kaftanka utaqaan, rag walaa dumar dhinacoodey kawadaa...Walahi (hade dheel igama aha) she was one-of-a-kind!

I'll tell you marka waxaan looga daba hareen Afro oo wili warkeeda loo wad wado, wexey eheed waxa ey gaalada dhahaan 'boyz loved her, girlz loved to hate her'...
smile.gif
Hablo badan baa hada naf kasoo fuqday baan filayaa...
icon_razz.gif

Aheeey.I think we shared similar humor and would of enjoyed sharing kalax shaah iyo sheeko with.

KK ,ma ii wacantahey abaayo?

Foolxumo,Caadi matihid. :D Is Afrogurl your better-half or was it you all this time?