Sign in to follow this  
Ibtisam

Congrats to AT and Kool Kat.

NGONGE   

Originally posted by Ms DD:

Walle Val, taraqeedey wadataa.

A&T has many friends.. his winnings here attest to that. Ninka yaa lag gooban dee. Haddii kale hablihii pm-ka badan direy in sopport of him baa isa soo shaacbixinaya.

I shall remind you of these words of yours. :D

Ms DD   

Remind all you like mister but that was his words and his win is for all to see. That is not to say I sent pm to odeyga :D Far it be from me to open the pandorra box.

I tremble with indignation at wherever I see an injustice.

Abtigiis   

MS DD has always had impeccable moral values and is merely trying to be fair here. I thank her for that. I have many friends but friends are not given blank cheques.

Val, way i dhiirigalinaysaa.

Nuune, Sheekh Axmed-Hadi miyaad wada hadashaan? De hadaa caawa aan gaadho'e la soo hadal.

Kool_Kat   

^I tried to tell them in the other thread...Kaalay aan jagada adiga kuu dhiibee...

Thank God I didn't see/read this title while driving, fariin aan duugi lahaa lee? Shimee SOL la'igu aroosay aanba isdhehee? Hadana A&Tyaa? ***Walax dhinax ah aan hoos ka farxay***

Farancab, awoowe, wey fiicnaan laheed labaduba hadey single ahaan lahaayeen, waayo anaa meherka ku dhufan lahaa

Nuunka, balo meher dhufatay! Meherkaas mindi iyo fargeeto in la'iska taago buu ku dhamaan lahaa, saa awliyo adoo kale leh wax ey ku lug leedahay waayee...

KK is missing in action, no celeberations, no acceptance speach, not thanks you supporters. where is the newly crowned queen?

Uztaad, I was busy getting my nails done, eyebrow threated, putting on cilaan, huruud, qasil... :D

The wrong female but the right male won.

Johnny, alxamdulilaah dheh dhooreyohoow... icon_razz.gif

Ms DD   

Originally posted by Kool_Kat:

[QB] ^I tried to tell them in the other thread...Kaalay aan jagada adiga kuu dhiibee...

Thank God I didn't see/read this title while driving, fariin aan duugi lahaa lee? Shimee SOL la'igu aroosay aanba isdhehee? Hadana A&Tyaa?
***Walax dhinax ah aan hoos ka farxay***

loool farax beel!.. the queen and the king of the prom... ish calaa!

Ms DD   

I have on a good authority inuu ninkaas is qoojeeyo. Even sigisyo iyo nigisyo feereys isagaa laga keeney icon_razz.gif

Dont ask me how I know.. :D

Kool_Kat   

^Siren baa noqotay aniga sey ila tahay, laakiin Ibti baa maseereey ah oo anigey ii hoos galisay sheekada...

Ms DD, I am afraid to ask? Koley ani iskaalso iyo kastuumadiisa ma'ogi laakiin inuu is qoojeeyo waan ogahay, waxaan rabay lee inee garafaatigiisa iyo diraceyga iney isku eg yihiin...

Ms DD   

KK

Dearest take your pick of the following dhucdhucyaasha:

Adam

Marx

Oz

The Zack

Liiska ku dar key kaaga dhegto.

Left out kuwa soo taagnaa illaa iyo arbaco koombaaleey like Che, Jamaal, JB, Ngonge..etc