Sign in to follow this  
OG_Girl

How do you imagine other Nomads?

jamaal ma dawaco quruxdeeda ku miir beeshay sxbkiis, adiga uguma aad horeynin eey ogoow rag badan baa safka ku jira, laakiin aniga waxay ila tahay in aad labadiina isu qalantaan somali_boy.jpg guri kheeyr qaba ayaan idiin rajeeyey walaalkiis :D:D:D

asxantu

Paragon   

^^^ Walking examination kulahaa! hehehehe!

Shoob-baro ninyahow waxaa la yiri 'hubsiino hal baa la siistaa', marka waa wada hubsiinadaas

Gediid   

Oo weliba naf ku jirto neefsanaya.Saaxiib you have left nothing for the imagination.Every gal maanta sawiirkii eey in badan qariin jireen baad bada soo dhigtey :D:D

gadiid, sxb waxaan ka soo horjeedaa, dadkaan beenta iyo mardadabaanka isku wada in ay niyada isugu dhisaan.....runta baan banaanka keenaayaa aniga, that's what am known for :D:D soo iguma raacsanid saas

asxantu

Iffah   

:D ..some hilarious descriptions up there.

Girl,

I've long ago stopped this habit of imagining how online people might look like. And for no particular reason...really ( icon_razz.gif )

looooooooool.gadiid..war ninyahow adaaba war keenay, loool...raali iga ahoow hadaan kaa ruin gareeyay ur fantacies.....laakiin run waxaa ah....if i wasn't close, i was right on the money :D:D

asxantu

nuune   

adminka aan ku qoslaa sida laga dhigey, odey qaaxuub ah oo qabiid ah hadana qooqan waaye qabuuraha uu qodaa qanjirkiisa wa bararay qooleey camal uu qoorta ku dhagaa bajaqyaasha :D

loooooool@walking examination, af somaliga wallaahi wa imtixaan socda :D ibtilooy kaalay na barko looooooool

Xoogsade   

Seven of Nine, Did you assume I am athletic because of "Xoogsade" username? LOL. The name is a Decoy. I am not into business though my skills of salesmanship are great I think.

The half-darkened half-illuminated silhoutte comes from my thinking of you as very quite, mysterious and secretive person in nature. I could be wrong though. You seem to be in a hurry as well. That is where my assumption of you writing while standing up came from. And the fact that you write in short precise terms that fulfill your objective exacerbated my thinking LOOL.

Sorry about the analysis. I should have spent my time doing something else rather than spending it on analysing people ;) My Mistake.

Thanks for the nice comments about me.

nuune   

shoobaro, u just got xoogsade there, his name and the picture - no difference at all, da name speaks, then the picture with his little kastuumo, it looks like cali fallaax loooooooooooool