Sign in to follow this  
Hibo

This topic is for ciyaal xamar kaliya

Sensei   

iskoolkaas qashin qub aa laga dhigay hadda! dadkana wa lagu dilaa!!

Maadeeyna waa kan, meel dadka lagu qalo iyo kawaan un buu sheegayaa. Read the topic again, Ciyaal Xamar kaliya that excludes Al-Shabaab and its affiliates.

Complete   

I was neither born nor raised in Xamar but I was given the blessed chance to visit the beautiful city in 2004. Of all the cities I've visited throughout Somalia, Mogadishu was by far my favorite. No matter how "dangerous" people said it was, it was still a city worth visiting. For three months, I lived with family members from Huriwaa, now popularly known as Heliwaa, Soos, Cali Kamin, Towfiiq, Sobe, Lambar Afar, and Madina just to name a few. We were treated like dignitaries. Given tours around the historical city and history lessons of what the city was and somehow still is. I personally felt at home. Even though many of the streets and buildings were broken down, they still told stories of what the country once was and can potentially be.

InshAllah I'll return to Mogadishu at a time of peace and stability and best believe I'll be building a seaside house near the shores of Lido.

Mogadishu+Lido+1989LR.jpg

Bashiir   

Somalina xamar kale ayaa jirta ,, oo kaa danbaysay...lool

Sensei...waxan dhahaa somali nahi..yacni ereyga loogu hor barto waa nahi. :)

Sensei   

Sensei, ciyaal Xamar luqadooda soo Af-Soomali ma ahan?

I will stop with the Urdu then, idinkaa wax yar ni xamanay.

"Sensei...waxan dhahaa somali nahi..yacni ereyga loogu hor barto waa nahi"

True

Tuujiye   

Somalina see aniga iyo adiga isku xaafad u noqon karnaa? bajaq yaasha ila dhigan jiray iskool banaadir hoose dhexe maa aheed? oo jalaato raqay ama tii kareemka igu tuugi jiray? loooool

Dugsigee soo dhigatay? macalin gadaf mise macalin cabdulqaadir?...... Qof taleex daganaa oo aan aqoon macalin gadaf ma jiro loool...

maxaan filin kaabooy ka fiirsanay shaleemo ikwatoore.... naga tag xasuus aa nagalisee...

Wareer Badanaa!!!

Aaliyyah   

InshAllah I'll return to Mogadishu at a time of peace and stability and best believe I'll be building a seaside house near the shores of Lido.

awww that is a beautiful pic u posted of that shore. Would love to build a house right there too...alle dalkeena ha nugu celiyo :)..quruxdiisa iyo caqli daranteeda isma laha..

Somalina   

Tuujiye;706156 wrote:
Somalina see aniga iyo adiga isku xaafad u noqon karnaa? bajaq yaasha ila dhigan jiray iskool banaadir hoose dhexe maa aheed? oo jalaato raqay ama tii kareemka igu tuugi jiray? loooool

Dugsigee soo dhigatay? macalin gadaf mise macalin cabdulqaadir?...... Qof taleex daganaa oo aan aqoon macalin gadaf ma jiro loool...

maxaan filin kaabooy ka fiirsanay shaleemo ikwatoore.... naga tag xasuus aa nagalisee...

Wareer Badanaa!!!

Fiiri Mafia-yahow, Banadir grade 2 markey baad raaxada iigaga qaadeen ayaa Xaawa Taako ley geeyey. Macalin Bishaaro ma xasuusataa? he was a young cat who also happened to be our neighbour.

Intee ka deganayd No4? Ekwatore gadiisha ayaan deganaa, teeda kale macalin dugsi guriga noogu imaan jirey, his name was macalin Xuseen.

Kool_Kat   

Speaking of macalin dugsi oo guriga imaado, we once had mid qabiid ah oo guriga quraan noogu dhigi jiray, he used make us sit meesha wariiriga ku shamuumsan yahay! :mad: Isboorko iskarafaajo ah dheh...

Wouldn't it be funny haduu Tuujiye ahaa one of the caruur ku baadi jiray? He does have indho wax baadi jiray! Laakiin I think inuu bambiino yahay...:D

Somalina   

lol...no it was not Tuujiye. Waxay ahaayeen wiil iyo gabar oo maaliin walba my lunch box iska furan jirey oo buraashadeyda juice-ka iska cabi jirey. Weligood ma i taabanin, handadaad ley raaxada iigaga qaadi jireen. Homework-oodana waan u qori jirey.

I was so happy when I found out I was going to Xaawo Taako. :D

Alxamdulilaah.

after reading this thread , bring back good memories.

from casabalbalaare to african village

hodan had best places to live in xamar. I really doubt even if peace comes back in that region it will be never the same again