Sign in to follow this  
Hibo

This topic is for ciyaal xamar kaliya

LoL cambaro LuuL....waaberi kulahaa!!!...

The Legend Is ciyaal waaberi from 1 Maajo

Baydan also.....Waa Lagu kashifaa..."waa laysku haystaa wixii madaxda kaa dhigay waa laysku haysaa"...

Damn..I sound like Chinese Singin Somali (Imagine That)..Lucky U cant Hear it :D:D:D

Cheerz

representin Madino, geedka jaceylka, godka, isbartiibo banadir, shaleemo wadajir, dugsi macalin bile!,iskool siyaad, Geedka qadiijo taraafiko..lol..aight dat's enuff...one luv to da peepz from Medino..make it hot!

jaaluut   

waraa kaashflow, school siyaad , geedka jacaylka , makiinada alwaaxda weershe loool.

cumda waalagu yaqaaanaa hadaa godkaba dhahday.

isku xaafadaan aheyn. inaan ku gartaa laga yaabaa . maybe waxaa fariisanjirtay biibato khaliif. ama xassan hilaac!!!!.

i know you , waxaa aheed kuwii doorooyinka jidka ufariisanjiray!!!!!.

aniga khaliif tuug allaha unaxariistee aan isku galaas aheen

Kamila   

Salaams all,

Is there anyone from Dagmada war dhiileey xaafada Cali Kamiin Iskoolka Maxamuud Xarbi gadaashiisa?

Isii Meeshaas ayaa la igu dhalay kaan tagin wali waxbaa ka maqan loool anyway Horaa waxaa loo yiri Nin walba Xarkoo dhaloo xaayoow yiraah...lool so qof walba meeshuu ku dhashay ayaa la macaan lakiinse magaladaas waa shidan tahay In the words,

Cali Kamiin is heaven of earth. ;)

Peace

sup... i just wanna say how proud i am to know so many peeps representing ma home town ..Casabalbalare... place was livin' it ... peace ... by the way did anybody attend the duugsii at that small masjid near dem cafes... well anyways nice to hear people from there...its been a long time!!

:cool: :cool: :cool:

-------------------------------

~Some thoughts are better kept unsaid, some feelings are better kept to urself, because love has its way of expressing itself despite the silence.~

Xannaan   

wixii hore quba kids and beet this i was born in kaambo or C/casiis been raised at hodon kaaraan waabari madiino and know almost all aroun xamar now what to ree huurwaa one love to ya al to ree madiino big love to ya all as a matter of fact all xamar

ONE LOVE. SMOOCHES.

HEY INA LIBAAX YOU CRACKED ME UP I SWEAR I WAS LOUGHING MY A#S OFF

BRO INTEE KU YAAL QAAR WAA MAQLAY LAAKIIN INTA KALE JEEBKAAGA WAAYE ABAA LOOOOOOOL'

hey jaaluut, iga qalee hadee maxaa waaye, sheekadaada caato waayee, doorada aad sheegaysid intee ka soo dhacday..lol, laakin saa wax u sheegaysid caadi ma aha, daris lee amaa noqonaa, qaliif ilaha ha u naxariisto waa xasuustaa, laakiin su aasha waxaa waaye "adi yaa aheyd? ciyaal waraf ha i dhihin! lol, isa soo cadee, aydhii iyo baasboor madino aa lagaa rabaa oo magacaagoo sadexan.lol,

Ps* Much luv to Burco, even tho i was raised in xamar i was born there, So Big Up !

Hanna   

Nice_guy I was grade seven markii kabteey ma aragtay ay kadhacaysay...I remember I had exam that morning and was lil glad when mom said no one is going to school with all this going on...little did I know that it was going to be the last time i wore that yellow shirt and khaki pants... :(

anyway I am representing jidka soddonka near bar Black Sea and Bar Caafi

Saanjo   

Is it me or almost all the nomads are claiming to come from Mogadisho what happened to the rest of the country!!! There are 17 other regions in Somalia which I dont see anyone claiming to come from apart from Libaax and Burco-Lady. Anyway not from Xamar but 500 KM its south, KISMAYO The land of valleys, rivers, lakes and beautiful ocean as well as wild animals and attractive scenes.

Anyone form there just shout it