Sign in to follow this  
Baluug

500 posts!!!!!!

Baluug   

I would like to take this chance to thank all the little people,especially the midgets,who have helped and supported me along the way to reach this momentous milestone.My publicist as well,who shook off those paparazzi that were stalking me,and also my lawyer,who shook off those gross indecency charges in Alabama.I couldn't have done it without all of you!!

Halkani anagoo kala ah Maskiin Macruuf Akhiyaar, Jinoole aw Jacburis iyo Xariif Xaaji XuuX iyo ooridooda, afadooda iyo xaasaskooda oo iyagana kala ah Mushkilo Munaafuq Ikhtiyaarkeey, Jinooleey ay Jaajuuseey iyo Xaasido Xaajiyo XaaX waxaan bogaadin iyo hambalyo ugu direynaa Liibaan Liibaro Liifaaye oo jini shan boqol oo kiilo eh ugu dhashay habeen hore magaalada Edmonton ee carigaas Kanada. Eebe ayaan ugu baryeynaa in uu ugu dhigo mid jinkiis, jaankiis iyo jacdiis wax u daro: Aamiin, aamiin.

Waxaanu leenahay dhamaanteen: Awguuriyo.

Waa inoo tahay libaanow!You said you could have made me a star?I could have been somebody!

Here I am with 70 posts.Watching you with cagar indho.... :( lol

LOOOOOOL ,,, AAAAAAAAAMIIIIIIIIIIIIN ,,,

But ,,, u joined SOL 2004 and still crawling on 500 posts ,,,,, u bit slow man ,,,, u gotta hurry up ,, :D:D:D