Sign in to follow this  
Peacenow

Somali Airlines OLD PICS

Maaddeey   

Nuune, Warta kor & hoos-ba waan ka deganaa!, barxaddana bugle aan ku dheeli jiray!, lakin meeshaas ma teginoo anaa oge :D , No4 & X/weyne lee soo dheji :D

Geelle, Out of curiousity lee :D

GDwonder, marki goofka iila seedaase may atte? ceeb calayk!

BUKURR   

Shoot, poor choice of words man, it was meant literally in lagu garaaco waaye-because of dadka aa fataqeysid!!- in a place you dont have alshabab lending you a hand aka goofka, but I guess they're already there now, so peace..

PS. Fcuking, were do you learned maay, I can even barely keep up with you, is sheeg sxb.

Enough with reminiscing.

Who's gonna be Somalia's Richard Branson? Hands up now people.

Originally posted by GDwonder:

Shoot, poor choice of words man, it was meant literally in lagu garaaco waaye-because of dadka aa fataqeysid!!- in a place
you dont have alshabab lending you a hand
aka goofka, but I guess they're already there now, so peace..

The thing with Shabaab is you never know whose hand they're going to lend you.

http://www.waagacusub.com/Images/Gacantiisa%20oo%20xaqdaro%20loo%20jaray.jpg

(Warning, graphic blablabla)

Chimera   

^Did you really have to ruin the first nice topic from this controversial nomad by scoring a silly political point in the General Section?

anyways if 'Somali Airlines' returns it will have to compete in a industry with 15 new established Airlines some of them award winning ones, which is healthy in my opinion.

BUKURR   

Originally posted by Sherban Shabeel:

The thing with Shabaab is you never know whose hand they're going to lend you.

Thanks for the warning, I do have a gentle heart, and not willing to lose it by seeing those bastrds cutting the limbs of our youth -I didn't see it, just assuming- but I was referring to the AS SOL guy not to hide when his turn comes.

Maaddeey   

^Waraa is deji adi!, teeda kale waxa kuu roon inaad Diin & wixii lug ku leh aadan sidan comment uga dhiiban, caaydana iska kala yaree perché dadku af waa qabaan, waase la kala xishood badanyahay, si aad Sol ugu raxeysatid rispetto ku dadaal.

Horta maxaa loo waayey Gaal Soomaaliyeed oo edeb leh?

BUKURR   

You calling me a GAAL now, what a low life wasaq.

I NEVER insulted anyone in this forum, and yes those baboons are BASTRDS begetting evilness.

Sidanay ku xuntahay dad aan is af aqoonin inay kaftamaan. This was a nice topic oo dadki ku soo baashaalay xamar(whom I envy)ay waayo waayo ku xasuusanayeen. But no, somebody came in and sh!t all over it. Cool it ppl.

Showqi   

Horta ma araktay!!! Innaguna Sawiradii quruxda badnaa ee Somali Airlines beeynu meesha ku daawaneeyney. iyaguna markaaseey Feedh iyo Laad isku bilaabeen :D:D

Tuujiye   

^^^ maya! sababta ee gaalo la noqdeen dhan erabdaro ma ahoo?

Waraa Maadeey marax yahoo #4 iyo xamar weyne see iskugu keentay kaalay? caasigee raaci jirtay adiga ama xaajiyo qamsiintee? zab uris dhibkaas aa leeyahay..luuq luuq lee mari jirtay aan u maleynaa oo wiligaa laami meel maku tagin lool...

Nuune farangaboolo yinkii hore iisoo *** nooh.. adiga dhan waxaa tahay buugaagtii somaliga iyo kacaanka oo iskoolka la isku bari jiray oo niikis ku socdo...

Maadeey geed tiin tiin noogaga sheekee iyo faa iidada uu lahaan jiray? kabacdina booc booc noogu xiji...

Wareer Badanaa!!!

Maaddeey   

^Hadda X/weyne hadaa rabtid #4 lee laga raacaa caasiga (homey) aa la dhahaa :D , waxaanse isugu keenay in meelahaas yihiin meelaha moor'yaanta uu la jiro Nuune heystaan :D

Geedka tiinka wuxu leeyahay miro macaan oo cabitaan 'sharbeed' laga sameeysto, boocana caanihiisa waa 'bleach' wasaqda ruujimada ah lagu nadiifiyo :D