Sign in to follow this  
Miskiin-Macruuf-Aqiyaar

I miss this

Cabdow   

img0546.jpg

Now that ^ is the kinda canjeero i missed, which is the real deal and not the fake laba daqiiqo kind :D

KK, bas waaye gacan kuu tagay walashis, hadiiba sabaayadna kutuuri kartid smile.gif

Kool_Kat   

^'Say Walahi' groupka maa igu qaldeysay? icon_razz.gif

Originally posted by Oz:

Ps; kk xisaabteydi DHL igu soodir noh.

Niyada is way faster than DHL...Teeda kale abkey dhuuni (Showqi camal) aa meelaha buuxo hadey DHL iyo Xaaji Dhuuni Dhadhamis Delivery lagu soo diro...

Aaliyyah   

isn't that dabqaad (the thing for the uunsi)under her pan?? it will actually cook your food?

and I usually use this pan to cook my canjeelo,

sc20001203.jpg

Does anyone know where I CAN get the flat one without the sides like the one that lady is using in the pic canjeex posted? I seen it at this lady's house once forgot to ask her where she bought it..

nuune   

^^ no, this one is called Burjiko, the one that woman is using for the canjeero, dabqaad is much smaller than this, and the one you are talking about is called ithan or idan, it is used for foox and cuudka iyo jaawiga marka fuquburaalaha iyo ruuxamaha la iska shidayo ayaa la isticmaalaa, ama abbaay sittida la tumanayo.

Juxa   

it is burjiko indeed, dab-qaad waa smaller burjiko used for uunsiga.

you got to order birta-canjeelada from back home, it weights alot and gets very hot, so should come with hazard warning

i recently found one but have not tried it, non-stick pan would do the job nicely

Aaliyyah   

no, this one is called Burjiko, the one that woman is using for the canjeero, dabqaad is much smaller than this, and the one you are talking about is called ithan or idan, it is used for foox and cuudka iyo jaawiga marka fuquburaalaha iyo ruuxamaha la iska shidayo ayaa la isticmaalaa, ama abbaay sittida la tumanayo

I can see it is bigger than the uunsi one. I just meant its basically the samething.

Maybe I should buy it and experiment with how it cooks lol...

Thanks Juxa for the tip will look into it. and yes non stick pans can do the job well but I truly feel like I need a pan without sides...I burn myself sometimes without meaning to lol...

salaam

Tuujiye   

MMA Aaliya nin yahoo taba bar in aa siisid waaye yaaqee... gabar weyn oo Burjiko dabqaad dhaheyso, madaxa in laga xiiro waaye!! waraa gabdhaheena Canada tacbaan waaye marka duqa nooh!!!....... Qoftaas adee kuu dhawdahay saaxiiboo ee madaxa ka xiir sidii in ee injir ka gashay oo kale!

MMA abti aniga Istar beerkeeda aan u xiisay! ar saan u cuni jiray lee... hadaan usoo socdaa yaaqee xiiso daraadeed..

Wareer Badanaa!!!!

Istar saa usoo noqdayba ma tagin. Darn, waaba isoo xasuusisay, I should check it out sometime soon.

Aaliyana ka gambiso. Qofta Toronto iyo Ruushka iyo meelahaas laga wada garaneynin idin, dabqaad iyo burjiko ku kortee. Ask her about the difference between birtaawo iyo bircanjeero. :D

Tuujiye   

lool.. Laxoox dheh adiga..canjeerada aad sheegeysid waa maxay...lol aniga xitaa kistoo waa isbadalay duqa lool...

Istar bax kirish o mirish kadoono nooh qamaam yahoo....

Wareer Badanaa!!!