Sign in to follow this  
Baluug

Would you marry cadaanka?

Juxa   

Look it boils down to this... With ajnabi waa labadiina oo keliya, your jacayl, common hobbies and interest etc

With Somali lakin 102 things you got to consider oo waa drama socota, on top of that your family have to approve. By the time you say I do, you are exhausted

Raga somalida are kind, clueless and kind of yours marka as I said let's promote the home talent

Chimera gabadha kaleexo intaan anigu babis soo qaadan

*Blessed;869164 wrote:
^somali girls cadaan left overs ayaa lagu cameenaya miyaa? LoL

Juxa. LoL@ biyobiyeeso. That's just tragic.

Gabdhaha Soomaliyeed waa gob dee laguma cayaaro!

Blessed   

Haha, haye, runta sheeg haday gabadh tano kale tidhi, maxaad odhan lahayd? Maxuma hadaad ciyaar u diiday hablaha Somalida ah, laakin if we take this gob thing seriously, gob deserves gob, sow maaha? Not qof meeshan aan diidinba gala (hada gun baad tahay kuma lehi'e ha xanaaqin), besides wiilka muslimka ah laftiisa ayaanay camal xumadaasi u fiicnayn.

Aaliyyah   

I am sure Oba meant well when he said that. Laakin xoga way ka yara qaldantay...cadaanka qudhooda shouldn't be seen as "hit and run" as he puts it. Women should be respected regardless of their race, ethnicity. You should treat them all as you would love your sister to be treated. After all those ladies are someone's daughters, sister etc

I am also glad that you Oba think highly of your somali sisters. That's great. I hope gabadhaha somaliyeed inay ogadaan qimahooda yaguna. Diinta iyo dhaqankuba waa na sharfay.

Blessed, waa runta gob deserves gob. Good women are for good men and vice versa. Sida quraankuba sheegay. Qofki wanaagsan ilaahay ma dayacayo.

*Blessed;869245 wrote:
Haha, haye, runta sheeg haday gabadh tano kale tidhi, maxaad odhan lahayd? Maxuma hadaad ciyaar u diiday hablaha Somalida ah, laakin if we take this gob thing seriously, gob deserves gob, sow maaha? Not qof meeshan aan diidinba gala (hada gun baad tahay kuma lehi'e ha xanaaqin), besides wiilka muslimka ah laftiisa ayaanay camal xumadaasi u fiicnayn.

Walaal gabadh soomaliyeed hadey sidaa dhihi lahayd waa ikhtiyaarkeed, laakin aniga sida aan uu fikiro waa saan sheegay cadaanka waa ''hit and run'' ma garatay aniga hadii aan waxaa suubin lahaay dee mid cadaan baan uu tagi lahaa laakin gabdhaha soomaaliyeed marna kuma fikiri lahayn walahi im not kidding i have that mentality. Waayo cadaanka dhaqan maleh waa dad iska liito thats what i mean with ''hit and rund'' sharaf ma laha..

Blessed   

Oba, it's nice that you respect your Somali sisters as that's rare beryahan but as Aaliyah said; the principle of respecting women should be universal, even if some don't respect themselves, it's an extension of the restpect you have for yourself and your way of life as a muslim man, do you get my meaning?

Malika   

Oh my, Oba baal iska amus waxaad shegeysoo waa wexeey gabadhaan yar ee 17yrs old idhiika shegetee - kulaha 'hit and run' - subhanallah! Maa hadhaa waxaad naa ledahay - adiga kaa sharaff badaan 'reverts ama converts' that want to marry in xalaal? [sorry if this comes across as personal - but just wanted to understand the mentality]

Narniah - dont mind Chi - its obvious his protest is much about his own self interest.

Maalika walaal raali ahow ''hit and run'' gabdhaha soomaliyeed kuma oran im talking about gabdhaha cadaanka they are the ''hit and run'' material and its their own fault iyaga isku keenay so i would definatly rather marry a Somali Women waayo sharaf bey heystaan and cultural weeye, not mid cadaan boqolaal ka dhex baxeen..

Malika   

^Oba, walaal waan uu jeeda inaanan ii fahmiin - walaal it seems your a bit confused when it comes to serious matters of deen - like committing zina - it matters not if you sleep around 'hit and run' with cadaan girls or hindi girls or Somali girls - IT MATTERS that your committing a sinful act. Intaasi horta iga fahan teeda kale its okay for you to use and abuse other girls but its not okay for your Somali sisters to 'marry' others? illa hadhaa miyaad iilaa socotaa? Flawed reasoning aboowe - adigu gabadha Somaliyeed aad soo gursaneysaa for the sharaf iyo culture iyadu mexee kuguu gursaneysaa? It seems you would be bila sharaaf hadhaa gabadhaa daadeed kusoo deex bodbodeysee..[sorry- I know your a good guy, but boy! you seem confused ama maanta mabaa tihiid the real Oba?]

loool when i said waa ''hit and run'' material i didn't mean dee i do'' hit and run'' to them i was just labeling them ma garatay of course i know Zina is haram, tan kale aniga kama hadlin gabdhaha iney guursanan karin cadaanka i just told told my opinion about marrying cadaan, I dont think Gabdhaha soomaliyeed should marry cadaan same to the somali men, too much problems..

Malika   

^ lol - mar dambe hala shir tagiin that kind of talk - gabadh wa gabadh ama hanoqotoo miid muslimeed or not iska ba daa Somaliyeed or non somali.

Juxa   

I think wiilashu reverse psychology bey nagu wadaan!

It should be us that refuse to marry them due the millege of xaram on them. In fact it is time somali women demand good,chaste women instead of a man who for the lack of better word is 'khaxba'

hada bal waxay dhihi doonaan nin ma noqdo saas