The Zack

On behalf of Abtigiis

The Zack   

Che, 

Your message was delivered to Villa Jigjiga.  The president's response:  "Che should visit us.  Laa shukr calal waajib on the SOL aid". 

Xaaji Lander, markaad Biixi soo fadhiisiso meesha anna Abtigiis waan soo fadhiisin LOL. 

Tallaabo   
6 hours ago, The Zack said:

Dude, have you ever been a president?  He has no time to post or log into any social media site.  That is why I am undertaking that responsibility for him.  

I don't have to be a president to be buried under a mountain of time consuming workload, but humans being what they are always find opportunities and excuses to scape the pressures of daily life. I don't think I can accept Abtigiis has bigger responsibilities or more pressing duties than the mad man in the White House who is always on Twitter daily. 

Saak, tell Abtigiisa iyo Adeerkiisaba to ban Yunifersal Tv (Universaltv) from Soomaali Galbeed. They used to do the endless propaganda for Cabdi Ileey iyo xirtiisa. They also used put jabhadda JWXO in bad light. No need to outright officially ban them operating, but make their wariyaal lives hard in Soomaali Galbeed, especially if they are the same wariyo who used to work Cabdi Ileey.

The Zack   
On 1/13/2019 at 10:18 PM, Holac said:

Abtigiis, where are you?

He is good but very busy.  He could also be little stressed out. 

The Zack   
On 1/14/2019 at 7:31 AM, Miskiin-Macruuf-Aqiyaar said:

Saak, tell Abtigiisa iyo Adeerkiisaba to ban Yunifersal Tv (Universaltv) from Soomaali Galbeed. They used to do the endless propaganda for Cabdi Ileey iyo xirtiisa. They also used put jabhadda JWXO in bad light. No need to outright officially ban them operating, but make their wariyaal lives hard in Soomaali Galbeed, especially if they are the same wariyo who used to work Cabdi Ileey.

MMA, this message was delivered to HE A&T.  Waan karbaashi buu kugu yidhi nijaasta. 

On 3/12/2019 at 9:17 AM, The Zack said:

MMA, this message was delivered to HE A&T.  Waan karbaashi buu kugu yidhi nijaasta. 

War Saak, waxaa kaa ilooway inaa u sheegtid Abtigiisa fariintaan: Wiil aan adeer u ahay - aabihiisa ilmahabreed nahay - ayuu wasiir ka dhigay dowladiisa markuu magacaabay. Waana wasiirka ugu da'da yar wasiiradiisa. Cabdi... ka bilowdaa magaciisa.

Dankis ku dheh Abtigiisa.

Awmaadeey, salaamanta, widaay. Soonkii kaa batay SOL ka soo war doontay miyaa?

The Zack   
On 5/17/2019 at 3:31 PM, Maaddeey said:

Waryaa Zacki, Abtigiis Wardheer magacee buu wax ku qoraa hadda?

Muktar Omer

The Zack   
6 hours ago, Miskiin-Macruuf-Aqiyaar said:

War Saak, waxaa kaa ilooway inaa u sheegtid Abtigiisa fariintaan: Wiil aan adeer u ahay - aabihiisa ilmahabreed nahay - ayuu wasiir ka dhigay dowladiisa markuu magacaabay. Waana wasiirka ugu da'da yar wasiiradiisa. Cabdi... ka bilowdaa magaciisa.

Dankis ku dheh Abtigiisa.

Awmaadeey, salaamanta, widaay. Soonkii kaa batay SOL ka soo war doontay miyaa?

Haha waxaa laga yaabaa inuu dartaa u magacaabay oo adi kugu xurmeeyay. Waan u sheegaa fariinta.

Maaddeey   
On 5/19/2019 at 6:42 AM, The Zack said:

Muktar Omer

Hadda aan sheegayaa, markuu madaxwaynaha noqday. I know Mutafa Cagjar is missing his old life!

The Zack   
On 5/20/2019 at 11:58 AM, Maaddeey said:

Hadda aan sheegayaa, markuu madaxwaynaha noqday. I know Mutafa Cagjar is missing his old life!

Hadda waxba muu qoro. Wakhti uma haayo qoraal. He is leading a region with 8 million population. He is busy sxb.