Suldaanka

Mustafe Martin after his visit to Garowe...

Abwaan Timocade once said in a classic poem... Gaajada ka bax ayaan guntiga u xidhee ma hadaan galay geerashkeedii. :D

Every Somalilander romanticises about his version of Somaliland - a well oiled and functioning Somaliland where all the ills are addressed and compares that to Somaliland of today. But reality is different, only when reality hits you, then you get weigh thinks properly. 

• Thanks 1
  • Haha - That was funny. You made me laugh! 1

Suldaanka ninwalba marka siyaasad laga hadlo nin walba waxba usawirma kan madhinku ma reer burca mise  moholin bu ka yimid. Burco horta reer myga ku baddan. Some times  if you mix mye and magaalo and the green grass. Iyo heesi faysal cumar mushteeq waxba ku sawirmaya walaalkeen maadhin waxba u sawirmay ta aynu ku deyno lol

galbeedi   

Guys, let me give you some new.

Mustafe Martin had already given up. As soon as he saw "Jabhada Caare" he disappeared and his group will replace him soon. 

Nin qori wada iyo nin hadal haya keebaa la dhagaysan. I think Caare had taken the torch and Martin folded.

Gen Caare pirate  wixisu wa sahalo  reer bohol  iyo ismaciil xaji nur of ceerigaabo will reconcile him with ina bìixi ina shaqale Wa military cadhooday wala cadho jabinaya

Galbeedi doesn't know how Somaliland  works sheikh cali jawhar of borama uma baahna this is an ceerigaabo issue it will be solved. Dadkani wa dad iska kaxiga. Cuqaal talisa boqor caadila culimo  mizaan cadaankanu loolana madaw ciiseyn meyno my uncle xassan tarabi

Tallaabo   
18 hours ago, Oodweyne said:

Ku darsoo, waxaa kaloo aan kuu hubaa in Col. Caare-na meel fog aanu jirin oo isna aakhirka uu ogaan doono halka uu leeyahay in ay tahay Somaliland.

Waar col. Carre isagu waaba wadaniga ugu wayn jumhuriyadda Shankaroon😊

Bal u fiirso isagoo Qardho jooga oo waliba telefeeshanka Cabdi Wali hortaagan ayuu yidhaahdaa waxaan xoraynayaa jumhuriyadda madaxa banaan ee shankaroon laga bilaabo xuduudka Jabuuti ilaa Yoocada ilaa Boosaaso agagaarkeeda😆

• Haha - That was funny. You made me laugh! 3