Sign in to follow this  
Abdinasir Kadawo

Where are you from?

Originally posted by Abtigiis &Tolka:

Letter to Libaax-sanka-taabte

It was so kind of you to allow everybody to take part in this forum, regardless of the disparities in age, experience, and intellect. Clearly SOL has achived a lot in reviving somali self-pride and identity, and is a very useful forum where ideas and issues are discussed. I have learned a lot of good things.

Sadly, like any public forums, It is also like a dovecot. All kinds of people and bipeds who resemble people, all kinds of misfits made their ways into it. There is no crime in having deficiancies of character and substance, but when it is coming due to the age factor, it can be stopped. Just open a section for kids so that they can keep on exchanging immature, although innocent, jokes and chats.

Just a recommendation.
:D
Otherwise, grown up people here will never rest. Caruurta dhawaaqoodii baa na kharibay. And we don't like to be seen as child-beaters.

Somaalidu waxay tirahdaa oo ee ku maahmaahdaa," ama afeef hore lahow ama adkaysi dambe lahow". Marka A&T adigu markii horena adaa wax maagayey, markii lagugu biya keenana waa catowdaa ee ama nabad soo gal ama dagaalku waa halkiisi :D:D

Calaacalkana inta iska daa, rag buu ilaah kaa dhigay ee is difaac ama is dhiib aan kaa wareejiyee oo dockayeerka Red Sea aan dusha kaga ridee... :D

dhulQarnayn :cool:

Republic Of California

Thanks again nuune, but u didn't needed to bother with all that writing. The link u gave me were all I needed. It really did the job for me. Thanks for that again. I am using it now. It's only going to take some time (more precisely 2.5 months). I have devised this method where I am doing one degmo (district) a day. Today I doing Buulo Burde and I have got so far:

Aadan Yabaal

Aborey

Al Cad

Buqda Caqable

Burka Giibi

Buulobarde

Buur Weyn

Caag Bashiir

Caaqaboy

Calasow Aadan

Cawle

Ceymog

Cumar Bulle

Dabayoodle

****dheere

Dhaxtal

Gabxanlow

Gadoon

Gawaanka

Habas Weyn

Halgen

Siiboy

BOB   

What if there was no 'WAR' in the first place? Would it be hard to just get along for the few hours that we surf through SOL?

Hadaan Soomaali nahay weligeen ma dagaal un baan ku jireynaa iyo Qabiil fut@da laga wado? Ninkii doonaya inuu Qabiil caayo oo uxiiso qaba inuu qabiil caayo...usheega ha caayo keyga bal aan aragno inee caay wax udhimeyso qowmiyad dhan oo over 1 million ah...

A&T...Suldaan baad aheyde waa maxay dagaalka iyo waxa kaloon maqlaa...adigaa odayga meesha ehe...how about if you 'let it slide' like the Americans like to say?

Sabar yaa loo baahanyahay....waxaana la rabaa in la is xaq dhowro oo qofa sharaftiisa and his/her dignity aan lagu saqo jaamin even if its just words on a monitor...marka walaalayaal FADLAN naga daaya waxan ILAAH BAAN IDINKU DHAARIYEE.

Salam Aleikum W.W

Peace, Love & Unity.

Abtigiis   

I disagree with you, BOB. I don't want any Qabiil insulted here. I don't think it should be tolerated. That doesn't mean I don't understand what you are saying. But, I am fighting becuase it may open a bad precedence; something that is too prevalent in other sites.

Meel kasta ma qabiil sheekadii baan uga cararaa hadaba? Because that is the only option remaining.

nuune   

Ina Bilaawe, you will need to get used to when off topics happens on threads, it is part of the system, and everyone pretty much used to that

Originally posted by Ina-Bilaa-Magaclaawe:

So this is not my thread anymore?

BUT OFCOURSE ITS YOUR THREAD MY DEAR GOOGLE EARTH MAPPER; Marka Meesha ku darso:

Buur saalax, Bayra, Buurtinle, Jariiban and ofcourse Gaalkacyo.

As for the co-ordinates, that I do not know.

dhulQarnayn :cool:

Republic Of California

ilax   

Originally posted by Abtigiis &Tolka:

Originally posted by M.M.:

[qb] Ilax@Suubaan Ballal...Dee nagga daa reer dhuunta laggu dhufey yeyna moodin
@A&T-LOL ,

Down with BOB and his divions! eeyaa ma saa saad sheekh ku tahay!

LX- salaan sare saaxiib. Will need to see Barsha dhexe some day soon.

Waryee MM, saaxib filinkas waa horuu dhamaaaday suubaanku waa gogol fidsan, no wory were you put year head

A&T, saaxiib mid lamid ah, nice to know it

@ Aroos Qabr-dahar:LOL

BOB, ha degdegin to have these beatiful ladies, how much camel do you have first. Mise loloydii ree waamo miyad thaay, then waan kuu dab qaadi karnaa. Haddii aad ku qanci wayda waand u gudbi kartaa dhankas iyo ciid/wardher, Dhagax-bur, Nogob ama suuban-balal :Dsmile.gif

^Sxb, ninku haduu lo' iyo riyo uun wato xagees iyo reer abtigey araarso iyo Jigjiga lo'diisa halaqabto. Fardo, qori cuna buur ah iyo geel waxaan aheyn shaqo kumalihin. Dee hadii kalena banka jiiro iyo khookhaani bilcaan hawdoonto nimankaasaa lo'da dhadhan ku haye e

BOB   

Allah galtidaan and their swagger inteen ka galaa? MM...gabarta markaan dhowr habeen usheekeeyo iyadaaba igu baryi doonta inaan aqal geysto...marka ameeba kuu roontahay inaad Lo'daada iyo ari carbeedkaaga iska qaadato intaadan iga xanaajin... :D

Reer Qoraxeey ayaa halkaan jooga iyo dhowr Qabri-Dahare ka yimi iyaguna waxey igu shukaamiyaan inaan gabar ka guursado...dee nin la yaqaan baan ahay marka huuno dee ama Lo'daada iyo riyahaaga qaado ama inagu kala kexeey meesha... icon_razz.gif

Peace, Love & Unity.

Ashkiro   

Already mentioned these two cities but to answer this question, I always answer After Somalia, Xamar Cadeey and Kismaayo two places that I spent time in before the war occured, so they have special place in my heart, may Allah bring peace to our homeland. My folks are from Caabudwaaq and Gaalkacyo.

ilax   

Originally posted by M.M.:

^Sxb, ninku haduu lo' iyo riyo uun wato xagees iyo reer abtigey araarso iyo Jigjiga lo'diisa halaqabto. Fardo, qori cuna buur ah iyo geel waxaan aheyn shaqo kumalihin. Dee hadii kalena banka jiiro iyo khookhaani bilcaan hawdoonto nimankaasaa lo'da dhadhan ku haye e

:D MM, saaxiib ninkan waa ree waamo geela iyo cunabuurka :D dameeraha iyo idaha u dhmaa marka ha sii fogaynin waxaan u dirayna Qalaafo halkasay gabdho fiican joogaan :D :

lol @ BOB waaba la i shukaansanays xariif ree waamo