Sign in to follow this  
Farxaaan

I Like Xamaraawi Accent !!!

Pujah   

^^gabdha marka cajiinka loo dirsadaa dhexda kadawaafsan jirtey yaah. share one of those stories plz :D

Nice story BOB, I cant wait to see how the north version goes down.

RedSea   

^^Are you looking forward to what southerner has to say about us?

He will probably flood with too much 'dee,naw,jaw,gaw,qaw,baw,naayee,waryee'and stuff like,which is NOT the way we talk normally .

Honestly,I think reer Xamar and shukaansi have lost credibiltiy as ladies, yes ladies from both South and North are aware now that nothing is better than telling it like it is(that is our style)you feeling me.

CARA

There is no plan B for me,I achieve 99.99% success rate at first try.I was refering to this Southern dude trying to get a Northern Chick(I am lying offcourse :D ).

RedSea   

^YOU sure want to see me go to work with my shukaansi?

I will eventually,but I am not responsible if you fall for me.I don't want to hear hadhowto complaints coming from your Farax. :D

So I need you to sign this form of love waiver, which basically highlights,if you fall for me in any way during my 'shukaansi,reer Hargeysa style',that I have the full right to not cooperate and simply withdraw from it. :D

here is the form:

love waiver, :D

I herby Pujah(or any co-signers) have agreed to hold myself back, will not in any way threaten or chase Red sea romeo away after I set eye on his sweet flow of words which he nicely springs it out of his red hot lips. :D

Sign here________________ Date:_________________

Due upon viewing.

As soon as I get this,I will get right to work.

Also,make sure you discuss this matter with your farax,it's that important. :D

good luck,

Pujah   

^^LOOOL, I have the position of second farax open no need to sign any waivers...however, do work on your skills i am not easily swayed. icon_razz.gif

Zafir   

Originally posted by NGONGE:

^^ Our Rudy is a wise old stone age man. I personally usually follow his advice on everything in life, other than male/female relationships.

I mean come on, with all due respect to our LA sage, I have a very strong feeling that every morning when he wakes up from sleep he starts urinating in all four corners of his bed to mark his territory.
:D

LoooL, I have never laughed so hard walle.

RedSea   

Pejuh,stick your tongue back up horta.I know you can't wait.

nabiga ku sali bal,diracana hoos udhig.Waa sidee heedhe.

:D

Secondly,what skills? I haven't even started yet,and already you are thinking I am coming on to you.

Remember,I NEED NO POSITION,SECOND OR FIRST.The only thing I am here to prove is that my dialect is better. :cool:

Markaan Galbeed ubooday,ayaad bari ukacday.Col aan jirin,qoryo uguro baa layidhi.

Pujah   

^^LOL, I didn't say you were coming on to me horta all i am saying is that you haven't got the skills cuz if you did, you wouldn't talk like that.

keep working on it tho' :D

Originally posted by Mujaahid: Red Sea:

Honestly,I think reer Xamar and shukaansi have lost credibiltiy as ladies, yes ladies from both South and North are aware now that nothing is better than telling it like it is(that is our style)you feeling me.

see waaye yaakhe Shukaansi labis maka horeeyo? North guys shukaans kow iyo labo ma joogtiin iska dhaaf focus on labis first then step by step yaah! Color-Coordination makaseesiin brown iyo yellow aa isku gashetiin. Even Versace suit hadii la idin siiyo xitaa ma jeesteenesiin yaah caadi aa u soconoosiin. Khabdaro iyo nus icon_razz.gif

RedSea   

^That is called fashion,it's not that we are behind,it's just that we are WAY ahead of you guys.

The era where you use to match clothes is sort of behind us now.The suit is no loger the suit,you know where the top matches the bottom.you can now wear jeans and a tie and would still look good.It's called fashion once again.

Besides, look who is talking,shut up Las Anod.lol

Originally posted by Mujaahid: Red Sea:

Besides, look who is talking,shut up Las Anod.lol

Uf yaakhe reer waqooyi ha suubinin. :D See its ok not to be too fascinated with your hometown. Try it.

BOB   

Salam Aleikum W.W

My Brother Red Sea...don't be afarid as i have no intention to put down the folks from the North and i am sorry i didn't have time to sit down and write "My take on Northern Seduction" but i will keep my word and post very soon Insha Allah but in the meantime..since you have no idea how hard its to seduce a Southern Girl and i sense you have a mjor crush on certain Nomad here..i suggest you read this and try to learn few tricks from the master himself. http://www.somaliaonline.com/cgi-bin/ubb/ultimatebb.cgi?ubb=get_topic;f=6;t=006338;p=0

I hope it will be helpful to you Insha Allah

;) .

Salam Aleikum W.W

Peace, Love & Unity.

BOB   

Ok..here its.

First a guy sees a girl and he likes her and decides to make a move on here but how would he do it since he's never seen her before..well, here is how a guy from North would approach a girl.

Wiil: Naayaahe, miyaadan aheyn tii yareedoo uudhalay ina Qowdhan Q@ldaan?

Gabar: haa Huuno ee kumaad aheyd adigu?

Wiil: Naw, naa miyaad durba i illoowday? sow kii isha farta kaa galin jiray ma ihi?

Gabar: Waar il leynine kumaad aheyd isu keey sheeg, imisa goor bey il far naga gashay, waar muxuu leeyahay wuxu?

Wiil: Hayaay, naa ma anigaadan i aqoon? allah maxaad indhaha iyo qalbiga is tireysaa?

Gabar: waar kan yari ma laha wuu falanyahay?

Wiil: Huuno dee caayda maad inaga deeyn?

Gabar: dee haayee isku keey sheeg oo dantaadana ka hadal iina soo dedeji waan daahsanahaye?

Wiil: Hayaay, show tani waaba mid caleemo saaratay, Naayaahe halkeed ku socotaayoo ku deg-degaysaa?

Gabar: Waar adigu horta su'aalo badnidaa, ma waxaad tahay kuwii danbi baadhista?

Wiil: Naa danbi wax ka weyn beynu baadhnaayee, bal Huuno uyara kaadi.

Gabar: Dee iisheeg waxaad dooneyso.

Wiil: Naa adigeynu ku dooneeynaaye, ee iisheeg magacaagu muxuu ahaa?

Gabar: oo magaceygaad dooneysaa inaad ogaato imika?

Wiil: Dee ma wax kalaa meesha yaala iyo dan kaloo aan wataa?

Gabar: Hayaay, waryaarehe ma baasaboor baad iisameyn imika adigaa magaceyga inuu ogaado doonayee?

Wiil: Naa baasaboor leyne inaanu ku baranaanu dooneynaa dee.

Gabar: Maxaad iga baraneysaa ma duruustii iskuulkaan noqday?

Wiil: War hayaay, war tan yari see tahay? naa miyaad moogantahay inaan ina adeerkaa ahay oon hadan ku geeyo?

Gabar: Waar ina adeerleyne anigu kuma aqaan?

Wiil: Naayaahe ma hadaad inaad i inkirto billoowday?

Gabar: Waar inkiraad leyne danta aad leedahay ka hadal mise afka camuuda ka cesho.

Wiil: oo ma anigaad ileedahay afkaan camuud kaaga gurayaa?

Gabar: Naw, oo ma afkaagu god wax walba lagu gurayuu noqday?

Wiil: Qoodhiin iyho Xeradiine inantan af xumadeeda eega, wallee tani budh inaan la dhaceey dooneysaa.

Gabar: hayaay, oo adigu ma hablahana budh baad la dhaceysaa?

Wiil: Dee sow adigaan waan ku sabaaxadeynayaa oo afkaan camuud kaaga gurayaa ileh ma aha?

Gabar: Waar kan aanan xifaaladaba aqoon halkuu ka yimi?

Wiil: Ina adeer waxaan ka imi Sanaag oo waxaan kusii jeedaa halkaa iyo Burciyo Hargeysa.

Gabar: Allow kani maxaa ibaday saaka? waryaahe miyaadan magaalo weli hore u arag?

Wiil: Huuno magaalooyinka waan ka dabaaqaa oo reer magaalku waa dad xun baal la yidhi.

Gabar: Halkan Berbera waa meel wanaagsan oo meel ay waxaad sheegayso ka dhacaan ma aha.

Wiil: Hayaay..sow Berbera halkii Boodhari sidii fudhinka loogu dubtay miyaanan aheyn, baq baq anigaad indhaha boodh iiga seeraysaa.

Gabar: Waar Boodhari cidina ma dubinee isagaa furinka dubi jiray.

Wiil: Naw..dee maxaa dilay haduu nin ganacsadoo shaqeysanaya ahaa?

Gabar: Dee mooyi, orodoo isaga iyo Hodan su'aal.

Wiil: Naa adigaa noo sheegay oo aan ku su'aalayaa ee noo jawaab?

Gabar: Huuno waqtigii iga lumisayee orodoo reerkiinii iyo dantaad ku soctay qabo.

Wiil: War hayaay, oo aniguna caawoo idil shukaami ayaan lahaa adiguna waqtigii baad iga lumisay ayaay i oraneysaa..billaa caleyk huuno waa ku sidee dee?

Gabar: Waar shukaansi leyne orodoo gawaarida iska eeg.

Wiil: Gawaaridee? (Turning back & jumping out of the way @ the same time.)

Gabar: (Laughter) war kani waaba mid miyiga hada ka yimi oo mucjiso ah...Huuno shukaansina waxba ka garanmeyside orodoo meherad yeelo.

Wiil: Waan is mehersaneynaa baa?

Gabar: Waar belaayo ku mehersataye orodoo na dhaaf.

Wiil: Naa na dhaaf leyne nala hadal, sideen kuu dhaafaa, halkeen aadaa oon ushukaansi tagaa yaanse shukaansan hadaa hadaan adiga ku dhaafo.

Gabar: Dee hadaana ku dooneyn ka waran? ma san galisbaa waxaagu?

Wiil: Dee sow adigaan baryada diiday? Soomaalidu horeey utidhi Dumarku waa caruur, caruurina cidii uroon bey moodi inuu u daranyahay.

Gabar: War waaxay af lagaadadu?

Wiil: Naa kumaan af lagaadeyne ee hadaad dooneyso in lagu af lagaadeeyo oo sidaa wax lagaaga helaayo huuno iisheeg.

Gabar: War kani miyuu falanyahay?

Wiil: Naa diintaada waxaa ku sameeyoo inaga daa habaarkaad nala daba socoto maantoo idil?

Gabar: Hayaay, oo ma haduu inuu icaayo billaabay?

Wiil: Ina adeer ma adigaan caay kuu quudhaa, sow adigan bogga ii fadhiya sida qarastii, laabtana iiga taagan sida qaboow i galay oo aanan kaa neefsan karin sida cad aan cunayoo oo aan ku margaday.

Gabar: koow.

Wiil: Ina adeer waxaad tahay inan aan la dhacee cidlada ma iska weheshanaa?

Gabar: waar anigu cidlo ima heyso.

Wiil: Naa weey ku heysaaye bal yara caga dhigoo qumaati iigu waran dee.

Gabar: Huuno aniga iyo adigu inaan kala wareegnaa la qaatay.

Wiil: Ina adeer maantoo idil sidaan u wareegayaan daalaye ee huuno wareeg kale ha ii dirin.

Gabar: Allah maxaa kan aniga iisoo arkay, waryaarehe..anigu ku dooni maayee mid kale raadso.

Wiil: Walleey iga tahay mid kale.

Gabar: Dee yeelkadaa.

Wiil: Adiguba yeelkadaa.

Gabar: Dee inagu kala dhaqaaji.

Wiil: Ma cid lugaha ku heysaa jidha?

Gabar: Waar ina dhaaf.

Wiil: Waar adiguba ina dhaaf.

Gabar: war kani reer miyiga ah halkuu inooga yimi?

Wiil: Naa reer miyi leynine oondada inooga bax intaadan indhahaaga wax ku arag.

Gabar: oo ma awalbaan dhegaha wax ku arki lahaa hadaanan indhaha wax ku arag?

Wiil: Naa maad joogtid wey kuu roontahaye. (Getting ready to beat her senseless)

Gabar: Waar orodoo ina dhaaf waxyahow falani.

The guy beats the hell out of her and the poor girl was admitted in hospital but the latest rumour doing rounds suggest that they are a couple now....

The moral of this story is that...the Sisters from the North deserve more than what they currently have and I'm certain they agree with me but since they are loyal they don't want to crush the ego of their male counterparts...but given a choice...we all know which side they would prefer and Ladies & Gentlemen..That's a Fact.

Peace, Love & Unity.