Sign in to follow this  
Allamagan

Somali girl got killed in Coventry England!

Onkod News, Coventry: Warar goordhoweyd soo gaaray Shabakadda Onkod News ayaa sheegaya in Saaka magaaladda Coventry ee Dalkan Britain lagu dilay Gabar Soomaaliyeed oo haysata dhalashada dalkaasi Denmark isla markaana ku noolayd Magaaladaasi. gabadhan ayaa la sheegay in ay xiligaasi shaqo u socotay isla markaana Policeku ay baarayaan sababta loo dilay iyo cidda ka danbaysay.

Gabadhaasi wali lama hayo magaceeda oo sadexan, waxaana ay jirtay 19 sano jira.

Gabadhaasi ayaa wararku waxay sheegayaan in dhowr nin oo aan la ogayn waxa ay yihiin isla markaana waxaan la garanayn sababta loo dilay.

Wararka qaar ayaa sheegaya in gabadhaasi ay Bank lacag kala baxaysay 7.00 am ee Saaka. warar kale ayaa iyana sheegaya in laga yaabo in loo dilay sababo kale hase yeeshee wali Baaritaanku ma cadayn cidda ka danbaysay dilka iyo sababta loo dilay.

Coventry oo ay ku noolyihiin soomaali aan sidaasi u sii badnayn ayaa si weyn uga naxay geerida gabadhaasi saaka lagu dilay Coventry.

Paragon   

Innaa lillaah wa innaa Illaahi raajicuun!

Allamagan, Walaahi waa wax laga naxo. Bismillah! Illaahayoow reerkeeda Samir iyo Iimaan kasii, amiin.

Waa inanyaroo kale oo si macna darra ah loo laqmiyey! Illaahoow gaalada sharkooda naga wareeji.

PS: Rend; don't start that please. What is wrong with you?

I've looked through the coventry papers and I haven't been able to find anything on this story, maybe because they all seem to be weeklies.

Ilaahay ha u naxariisto.

Originally posted by RendezVous:

Was the 19 year lady a somali prostitute..??????Acudhu billah..

Why would she be a prostitute? Because she was going to work in the morning? You're a sick one.

Why would she be a prostitute? Because she was going to work in the morning? You're a sick one.

^^^Since the last person this individual has come in contact with lastnight was that of a prostitute, it explains why he would rush to judgement and scream out "prositute" because its the only thing still playing on his head this morning.

Som@li   

Inaa Nilaahi Wa inaa ilaaahi Raajicuun, May allah have mercy on her.

RendezVous, where did you get this,dhilaysi!,people can go to a normal work early in the morning??... :confused:

Urban   

I live in coventry but i never heard about this murder..i looked through newspapers and the internet, but no news at all..

Ilaahay ha u naxariisto if the news is true..

Originally posted by LayZieGirl:

quote:Why would she be a prostitute? Because she was going to work in the morning? You're a sick one.

^^^Since the last person this individual has come in contact with lastnight was that of a prostitute, it explains why he would rush to judgement and scream out "prositute" because its the only thing still playing on his head this morning.
Acudhu billah..If she was innocent..Illah ha unaxriisto..

we don't groove with playa-haters aka prostitutas

Faheema.   

Acudhu billah..If she was innocent..Illah ha unaxriisto..

we don't groove with playa-haters aka prostitutas

Ma ka dhab baa waxan uu qoraa horta...? Seriously, I am baffled...why would anyone make such groundless accusations..? : :confused: Doesnt he know he's collecting danbi by calling her names?