Sign in to follow this  
MAXIMUS POWERS

So how was your weekend?

Kool_Kat   

Pathetic, just pathetic... :D

Ok, on a seriuos note, the highlight of my weekend was welcoming you back to SOL...Hurrrrrrrrrrrrreeeeeeeeeeeeeeey!!!

^lol@kk, seriously, you are sounding more and more like The Marc.

PS:The highlight of my wekeend was seing My homegrl's beautiful new baby boy. I saw him lastnight, indha yar iska dheh, wiil yar oo somali chinese u eg ayuu ahaa.

^He doesn't need inuu faraha taagtaago, marka uu faraha indhaha kaa galin karo and at the sametime ganfuurka kaa jabin karo. ;)

Kool_Kat   

^Jini miyaa, faro indho lagalinaayo iyo gafuur jabis aa? Allahey waa ka alle, ha iisoo dhoweynee...Aunty KK korka lee ka salaamee...LOL

Layzie, you should see my sis's new baby girl, indhayaryar lee iyadana...Balse abeheed baa indha yar... smile.gif

JB is ilaali yaan kafuurka lagaa tuminee...

^LOL, I was just thinking this lil boy and your niece ought to get together in 20 yrs time. aanba ka dhaxbaxno the mothers. Hada aaba leysasiinaa.

Kool_Kat   

^Oo hadhoow waxey isku dhalaan say wax u arkaayaan? Labo indho yaryar qeyr makasoo baxaayo aan u maleynaa...lol